Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کنفراس خبری هفته چهارم لیگ‌ملت‌های والیبال با اصحاب رسانه در اردبیل برگزار شد.

 تیلیه، سرمربی فرانسه بیان کرد:  اولین بار است در ایران حضور دارم.خوشحالم از این قضیه، سه بازی با تیم های بزرگ داریم. نکته مهم این است در برابر ایران میزبان قرار داریم که تیم بهتر تا به اینجا هتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در برابر تیم های استرالیا و پرتغال نیز تلاش خواهیم کرد بازی های سختی است.

او ادامه داد: برای ما به خصوص در اروپا رقابت های المپیک مهم است چون اگگر راه پیدا نکنیم یعنی مرده ایم. اما این به این معنی نیست لیگ ملت ها بی اهمیت باشد، در هر رویدادی شرکت کنیم برای ما دارای اهمیت است.  البته برای من خیلی مهم است که به بازیکنان اصلی و با تجربه استراحت بدهم. تعادل را حفظ می کنم بین بازیکنان با تجربه و جوان.

سرمربی تیم ملی پرتغال گفت: ابتدا می گویم از اینکه ایرانم خوشحالم، آخرین بار 10 سال پیش ایران بودم. بازی سختی مقابل تیم ایران داریم. تا آخر تلاشمان را برای مبارزه انجام خواهیم داد.

سرمربی استرالیا نیز عنوان کرد: ابتدا بگویم با وجود اینکه کم در ایران بودیم اما شگفت زده ایم از جو فوق العاده بین مردم و شهر برای والیبال. به همراه بازیکنانم خوشحالم که در چنین جوی قرار داریم. بازی سختی داریم به ویژه برابر پرتغال.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه پرتغال سرمربی تیم ملی فرانسه والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند

عصر ایران - در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳)با ۱۲ رأی، فاتح(سیتنا)با ۱۱ رأی، امیری(تابناک)با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران)با ۹ رأی و بربریان(اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه)با ۷ رأی و آقای مقدم(الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

گفتنی است آقایان عباسی و جعفری نیز بعنوان بازرس اصلی با رأی مجمع انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد