Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@22:08:51 GMT

مدیران پرسپولیس با انتقالم به بلژیک موافق هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۴۴۸۰

مدیران پرسپولیس با انتقالم به بلژیک موافق هستند

رویداد۲۴ علی علیپور در مقابل باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت‌هایی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس گفت: من هر چه دارم و ندارم از پرسپولیس است و همیشه هم هواداران از من حمایت کردند.

وی افزود: طبق صحبت‌های قبلی که انجام دادم دوست دارم از انتقال من سود خوبی به باشگاه پرسپولیس برسد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با عرب در این مورد صحبت کردیم و پیشنهاد من از بلژیک برای باشگاه بهتر از پیشنهاد اسپانیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مراحل بعدی انتقالم زودتر انجام شود و بتوانم در اروپا فوتبال خود را دنبال کنم.

علیپور خاطرنشان کرد: من در چند وقت اخیر سرگردان هستم و امیدوارم هر چه زودتر به نتیجه‌ای در این باره برسیم. ما و باشگاه به نظراتی رسیدیم و منتظر جمع بندی در این باره هستیم.

وی در خصوص اینکه خودش دوست دارد به کدام باشگاه منتقل شود، تصریح کرد: با توجه به مشورت‌هایی که گرفتم ترجیح می‌دهم به بلژیک بروم چون هم سود بیشتری به باشگاه پرسپولیس می‌رسد و هم شرایط برای خودم بهتر است.

مهاجم پرسپولیس گفت: رقم اسپانیا کمتر بود که طبق صحبت‌هایی که داشتیم با انتقال به بلژی موافقت شد. امیدوارم هر چه سریعتر این مساله حل شود تا هم باشگاه به سودی که می‌خواهد برسد و هم من بتوانم پیشرفت کنم.

منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، علی علیپور ، پرسپولیس ، بلژیک ، اسپانیا ، انتقال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علی علیپور پرسپولیس بلژیک اسپانیا انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان علیپور موسیقی منطقه زاگرس را به تالار وحدت می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامان علی پور خواننده و آهنگساز موسیقی کشورمان جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

علی پور که برگزاری کنسرت‌های بسیاری در نقاط مختلف کشور را در کارنامه دارد، پس از مدتی دوری از صحنه، با همراهی گروه آوای پارسیان و با اجرای قطعاتی از موسیقی مناطق زاگرس نشین به صحنه باز می‌گردد. برگزاری این کنسرت با بیست سالگیِ تاسیس گروه آوای پارسیان همراه شده است.

در کنسرت پیش رو «دی بلال»، ساز و آواز با تکنوازی قیچک، «مریم»، ساز و آواز با همراهی تار و نی و آهنگ «عاموزا» در دستگاه شور اجرا می‌شوند.
همچنین قطعه‌ی «شیرین شیرین» در دستگاه همایون نواخته و خوانده می‌شود.

بخش دیگری از این کنسرت در آواز اصفهان اجرا می‌شود که قطعات این بخش عبارتند از؛ «بوی دینم»، «نازارم»، ساز و آواز با تکنوازی قانون و آهنگ «کژال.»
در این کنسرت قطعات «سه پا»، «دوپا» و ساز و آواز با تکنوازی کمانچه در دستگاه ماهور نواخته و خوانده می‌شود.

همنوازان گروه آوای پارسیان را مسعود سرلک – نی، بهرام آذرشب – تار، جمشاد خاکپور – ویولا، شیما شاه حسینی – دف، افشین هنرور – تنبک، علی رضوی – گیتار، سارا کریمی – قانون، مهدی سلیمی – گیتارباس، محمدجمشید پویا – کمانچه، لیدا ارغوانی فرد - قیچک باس، مروارید حسینی – سنتور، امیرحسین بلوری – سرنا، شقایق نجاتی – ویلنسل و فاطمه جاهدی – تنبک؛ تشکیل می‌دهند.

این کنسرت به تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق برگزار می‌شود.

کنسرت سامان علی پور و گروه آوای پارسیان جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در تالار وحدت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به موسیقی مناطق زاگرس نشین می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از طریق سایت ایران کنسرت تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • صحبت‌های تند درویش درباره سپاهان و نقشه نخ‌نمای سازمان لیگ!
  • بادامکی:این همه فحش در اصفهان خوردیم چرا صدای کسی در نیامد؟ / شاید هاشمی نسب برای ما کری می‌خواند/چشمی اخراج می‌شد قشقرق به پا می‌کردند!
  • چرا علی علیپور و شهاب زاهدی در پرسپولیس متفاوت بودند؟
  • سامان علیپور موسیقی منطقه زاگرس را به تالار وحدت می‌آورد
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران