Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد رنجبر،‌ سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود امروز،‌ 30 خردادماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم و پانزدهم تیر، شهیدان سیف‌الله عبدالکریمی و علیرضا نورانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید انصاری، تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی، معاون استاندار و شهید عبدالکریمی، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: شهیدان ترور دارای روحیه و تعهد انقلابی بودند و لذا توفیق مجاهدت و خدمت انقلابی یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهیدان ترور در شرایط بسیار تهدیدآمیز در مسند مدیریت و خدمت قرار گرفتند، افزود: شهرستان لنگرود میراثدار فرزندان بزرگواری است که شهرت بسیاری از آنان عالم‌گیر شده است.

این مقام مسئول شهرت شهرستان لنگرود را به برکت شهیدان گلگون‌کفنش دانست و تصریح کرد: لنگرود رکورددار آمار شهدا در استان گیلان است و این امر فرهنگ ایثار و جهاد مردمان متدین و شهیدپرور این شهرستان را نشان می‌دهد.

سرپرست فرمانداری لنگرود یادآور شد: آنچه که برای نسل جوان امروز خیلی شناخته شده نیست سیره و زندگی شهدا است که در این رابطه خانواده‌های معظم شهدا بهترین پشتیبان برای معرفی شهدا هستند و امیدوارم با همت اصحاب رسانه و اهالی قلم و فرهنگ و هنر به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

وی از چاپ کتاب زندگینامه دو شهید شاخص شهرستان خبر داد و گفت:‌ اجرای کلیه برنامه‌ها باید با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد لذا از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت شهدای ترور استفاده خواهیم کرد.

رنجبر با بیان اینکه مراسم شهید عبدالکریمی ساعت 10:30 صبح روز پنجشنبه، 6 تیرماه جاری در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم شهیدان انصاری و نورانی نیز ساعت 18:30 عصر روز شنبه، 15 تیرماه در مسجد جامع لنگرود برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، شهید علیرضا نورانی سال 1360 به همراه شهید انصاری، استاندار گیلان هدف گلوله منافقان کوردل و مزدوران آمریکا قرار گرفتند.

شهید سیف‌الله عبدالکریمی نیز در فاجعه جانگداز انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران همراه با 72 تن دیگر از یاران صدیق و با وفای امام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن محمد رنجبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد