Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@10:09:16 GMT

کشف 15 تن موادمخدر طی سال گذشته در گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۴۸۱۱

کشف 15 تن موادمخدر طی سال گذشته در گلستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان از دستگیری ۱۱ هزار نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در گلستان خبرداد و گفت: ۱۵ تن انواع مواد مخدر طی سال گذشته در گلستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمودرضا روحانی‌فرد اظهارکرد: مصرف موادمخدر در رأس آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته است و باید برای پیشگیری و مقابله با آن برنامه‌های علمی و منسجمی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کشور ما نزدیک به دو میلیون و ۸۰۰ هزارنفر در دام اعتیاد افتادند با این‌حال در حوزه سخت‌افزاری بیش از ۱۰ هزار تن کشفیات داریم.

روحانی فرد ادامه با اشاره به عضویت ۲۳ دستگاه در این شورا ادامه داد: پیشگیری و مقابله با مصرف موادمخدر نیازمند عزمی همگانی و مشارکت همه دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و خانواده ها است.

وی از کشف ۸۰۰ تن انواع موادمخدر در کشور طی سال گذشته خبرداد که ۱۵ تن آن در گلستان کشف شده است.

روحانی‌فرد افزود: شعار امسال «‌یاری‌گر همدیگر باشیم» است و رسانه‌ها در زمینه پیشگیری و بیان آثار سوء مصرف موادمخدر و همچنین آگاهی دادن به خانواده‌ها می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: باید مبارزه با موادمخدر اجتماعی شود تا بتوانیم از آثار سوء آن جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به دستگیری حدود ۱۱ هزار نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر در استان بیان داشت: دو لابراتوار شیشه و دو قاچاقچی بزرگ کشوری در استان ضربه خوردند و ۳۳ گروه تهیه و توزیع موادمخدر نیز متلاشی شد. علاوه براین سه سرپناه برای معتادانی که جمع‌آوری می‌شوند نیز در استان ایجاد شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موادمخدر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: سال‌گذشته یک‌هزار و ۱۷ میلیارد تومان مالیات بر درآمد در استان وصول شد که این رقم در مدت مشابه ماقبل آن صرفاً ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است.

قربان حاجی مشهدی مدیرکل امور مالیاتی گلستان در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو  گفت: مالیات‌های مستقیم در حوزه مالیات اشخاص حقوقی، مالیات بر درآمد و مالیات بر ثروت تقسیم می‌شوند که در مجموع در سال گذشته ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان وصولی در گلستان حاصل شده است.

وی افزود: سال گذشته رقمی معادل ۷۸۷ میلیارد تومان در بخش مالیات بر اشخاص حقوقی، یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان در بخش مالیات بر درآمد و ۲۲۵ میلیارد تومان مالیات بر ثروت در گلستان وصول شده است.

حاجی مشهدی ادامه داد: بیشترین مالیاتی واصله در حوزه مالیات‌های مستقیم متعلق به زیر مجموعه‌های مالیات بر درآمد بود که رقم معادل یک هزار و ۱۷ میلیارد تومان است.

وی گفت: مالیات‌های وصولی بر در آمد در سه بخش مالیات بر حقوق کارکنان بخش دولتی، مالیات بر حقوق کارکنان بخش خصوصی و مالیات مشاغل اجرایی می‌شود که مالیات حاصله در سال ۱۴۰۱ رقمی معادل ۶۵۰ میلیارد تومان وصول شده است.

مدیر کل امور مالیاتی گلستان ادامه داد: در حوزه مالیات‌های غیر مستقیم بیشترین سهم بر عهده ارزش افزوده کالا و خدمات بوده که رقمی معادل ۷۸۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وصول شده که وصول این ردیف در سال ماقبل آن فقط ۴۷۰ میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین در خصوص مالیات‌های غیرمستقیم گفت: در حوزه مالیات غیر مستقیم رقمی معادل ۱۵۹ میلیارد تومان در حوزه مالیات بر نقل و انتقال اتومبیل و مبلغ ۱۶۵ میلیارد تومان در بخش یک درصد نرخ مالیات بر ارزش افزوده وصول شده است.

گفتنی است که پارسال ۳ هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان مالیات در استان وصول شد.

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • قلیان اکسیژن پرتگاهی جدید برای جوانان/ جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد