Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@14:30:24 GMT

جمله عجیب استاد آمریکایی به شاگرد ایرانی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۵۱۸۹

جمله عجیب استاد آمریکایی به شاگرد ایرانی

مشرق: کانال تلگرامی یک حقوقی در نیویورک نوشت: یادت می‌آید که اوباما گفت اسد “باید” برود! فعلاً که هشت سال است از جنگشان گذشته و دولتهای ما و همه‌ی متحدانمان و البته اوباما رفته‌اند ولی اسد مانده.

از آن طرف، بعد از سیزده سال تحریم ونزوئلا و از رو نرفتنشان، دستور می‌دهیم که از امروز دیگر مادورو رئیس جمهور نیست و گوایدو هست! پنجاه کشور دیگر هم حرف ما را تکرار می‌کنند و بعد هم چند ده هزار نفر می‌ریزند در خیابان و بعد هم همه معترضان و آرزوهایشان در کمتر از یک هفته نقش بر آب می‌شود و رو سیاهی برای سیاست خارجه مان تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان باید بروی ونزوئلا را ببینی، کوچک‌ترین اثری نه از جنبش است و نه ذره‌ای امید در مردم سابقا مترصد به انقلاب.

در مورد شما هم وضع همین است. یک روز میگوییم رژیمتان را عوض می‌کنیم، فردایش تحریم فلج کننده می‌گذاریم، پس فردایش که می‌بینیم “اثر شدیدترین تحریم‌های تاریخ دنیا بر کشورتان برخلاف پیش بینی متخصصین تحریم در وزارت خزانه داری، کمتر از عادی‌ترین تحریم‌ها بر کشورهای مشابه بود”، بازهم به شناخت اقلی مان از ایران معترف نمی‌شویم و احتمالاً با خطایی دیگر حکومتتان را مستحکم‌تر می‌کنیم.


‎پروفسور گلرزت، دانشکده حقوق فوردهام.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: جمله عجیب استاد آمریکایی شاگرد ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت سرهنگ آمریکایی‌ از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 سرهنگ دانیل دیویس به تحلیل تاثیر پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین پرداخت. این سرهنگ آمریکایی گفت: «روس‌ها در فناوری پهپادی از قافله عقب مانده‌اند... پهپادهای ایرانی دقت بالایی داشته و می‌توانند سرنوشت جنگ را دگرگون کنند... اوکراین از پهپادهای ترکیه استفاده می‌کند اما این پهپادها چندان رادارگریز نیستند و سرنگون می‌شوند...» روایت این سرهنگ آمریکایی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • بازداشت یک استاد دانشگاه دیگر در آمریکا در پی حمایت از غزه
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • روایت سرهنگ آمریکایی‌ از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل