Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش و بازاریابی شرح شغل و وظایف: برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و ارائه خدمات به ایشان افزایش و توسعه ارتباطات با مشتریان بالفعل و جلب اعتماد ایش ویژگی‌ها و توانمندی‌ها: دارای روابط عمومی خوب و توانمند در برقراری ارتباط موثر علاقمند به کار در محیط پویا و کسب تجربیات جدید دارای روحیه همکاری و انجام کار تیمی آشنا به سیستم های تاسیسات ساختمان علاقه مند به یادگیری اهل مبارزه و تلاش حقوق ثابت بیمه پورسانت پی نوشت: مهم نیست چند سال سابقه کار داری، مهم اینه عاشق کارت باشی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فکر میکنی بخاطر خودت و آینده ات اهل مبارزه و تلاش هستی خوشحال میشیم باهم همکار شویم  متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به شماره تلگرام زیر ارسال نمایند.

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمائید.

تلگرام: 09125129268 وب سایت: www.piping24.ir

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا

سرایداری یکی از مشاغل پر زحمت در مدرسه محسوب می‌شود، این در حالی است که آنها نقش عمده‌ای در تشکیل فضا و محیطی سالم در مدارس را دارند. اما به گفته شهروندخبرنگار برای این قشر زحمتکش امکانات و مزایایی مانند مسکن در نظر گرفته نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باعرض سلام وادب خواهش می‌کنم گزارشی در مورد حقوق و مزایای نیرو‌های خدماتی وسرایداران آموزش وپرورش تهیه کنید.  آنها از خدماتی نظیر مسکن نیز برخوردار نیستند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند