Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@12:31:51 GMT

دادستان جدید همدان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۶۲۷۶

دادستان جدید همدان معرفی شد

همدان- با حضور دادستان کل کشور در همدان با قدردانی از تلاش دادستان قبلی همدان کامران حمزه، حسن خانجانی به عنوان دادستان جدید همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کامران حمزه در حدد ۸سال دراین پست مسئولیت رسیدگی به امور قضایی و مردم همدان را بر عهده داشت که در این مراسم گفت: نهایت تلاش خود را به کارگرفتم که در خدمت نظام اسلامی  و مردم همدان برای اجرای عدالت و قانون باشم و در این کار از هیچ تلاشی هم کوتاهی نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آرزو کرد تلاشش مورد رضای خدا و بندگان خدا قرارگرفته باشد و از قصور و کوتاهی احتمالی هم که امکان دارد ایجاد شده باشد از مردم طلب ببخش داشت.

حسن خانجانی دادستان جدید همدان هم گفت: دادستانی مسئولیت بزرگی برای دفاع از حقوق مردم  و تامین عدالت اجتماعی در جامعه است،  و اکنون مشکل اصلی دادسراها انباشت پرونده است که باید با برنامه‌ریزی این مشکل حل شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم در مدت کوتاهی از فصل تابستان انباشت پرونده‌ها را کاهش دهیم که نیازمند همکاری همه همکاران دستگاه قضایی همدان است. همچنین مشکل کمبود نیروی انسانی و فضای ناکافی در دادستانی همدان از دیگر مسایل است.

وی گفت: برخورد با قاچاق کالا و ارز و اراذل و اوباش هم مسایل قابل توجه در همدان است که در راه خدمت به مردم است و این خدمت هم با همراهی و همکاری سایر دستگاه ها محقق خواهد شد. تا منجر به  رونق تولید شود.

دادستان جدید همدان اظهار کرد: اکنون در استان همدان حدود ۲۰ هزار موتورسیکلت و یک‌هزار خودروی بلاتکلیف در پارکینگ داریم که باید تعیین تکلیف شود.  دقت  باید به ماند همیشه سرلوحه رسیدگی‌ به پرونده باشد اما نباید این دقت در حدی باشد که به وسواس در رسیدگی و  روی زمین ماندن امور مردم تبدیل شود.

انتهای پیام//.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله با اشاره به استمرار تحقیقات در خصوص پرونده گم شدن "یسنا دیدار"گفت: ۴ نفر در ارتباط با مفقودی دخترک کلاله‌ای دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سیدجواد میردوستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوامل اصلی ربایش "یسنا دیدار " (کودک کلاله ای) شناسایی و دستگیر شده اند.
وی گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی افزود: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
گفتنی است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای