Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، پس از آنکه پنج رسانه شهرستان تفت در نشست خبری فرماندار این شهرستان به دلیل طرح انتقاداتی از عملکرد روابط عمومی و فرمانداری شهرستان تفت حضور نیافتند،  با دستور احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی استانداری و پیگیری علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، بلافاصله نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد با خبرنگارانی که در نشست خبری حضور نیافته بودند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صالحی در پاسخ به عملکرد روابط عمومی فرمانداری تفت، با بیان اینکه "حسین زارع" فردی فعال و با انگیزه است، گفت: وی همواره جزء روابط عمومی های برتر استان بوده و در جهت خدمت به مردم شریف این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است. زارع همواره در جهت فاهم آوردن ارتباطات درون و برون استانی با تخصص و تعهد، تلاش خود را کرده است.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر شیوه دعوت از رسانه ها در نشست های خبری استان، اظهار داشت: با توجه به بررسی صورت گرفته از نشست های خبری برگزار شده، بیش از نیمی از خبرنگاران حاضر در این نشست ها، خبری از نشست منتشر نمی کنند به گونه ای که از ۳۳ خبرنگار حاضر در نشست ها بیش از ۱۴ خبر، کار نمی شود!

وی در ادامه تصریح کرد: مقرر شده با همکاری خانه مطبوعات استان یزد و نمایندگان انجمن های صنفی نسبت به دسته بندی خبرنگاران و رسانه ها اقدامات لازم صورت گیرد و در نشست های استانی صرفاً کسانی دعوت شوند که در دسته اول این ارزیابی قرار دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری در پاسخ به انتقاد خبرنگاران مبنی بر عدم پاسخگویی مدیران شهرستان که غالباً می گویند مدیران کل به آنها گفته اند تا با رسانه های شهرستان مصاحبه نکنند، گفت: هر مسئولی در حیطه وظایف خود در شهرستان مسئول است و باید پاسخگو باشد؛ شاید خیلی از ادارات روابط عمومی نداشته باشند ولی این دلیل نمی شود که مدیران آن پاسخگو نباشند.

صالحی ادامه داد: با تمامی مدیران کل استان مکاتبه می کنم تا این مشکل را رفع کنند و رونوشت آن به فرمانداری ها نیز ارسال می شود و  هرجا مسئله ای پیش آمد به روابط عمومی استانداری اعلام کنید تا شخصاً پیگیری کنم.

 وی همچنین از روابط عمومی فرمانداری تفت خواست تا هر نشستی که قابلیت حضور رسانه ها دارد از خبرنگاران دعوت کند و از خبرنگاران خواست تا اخبار نشست هایی که حضور می یابند را منتشر کنند.

 شایان ذکر است در ابتدای این نشست خبرنگاران مدعو در حضور اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد نظرات و انتقادات خود را طرح و روابط عمومی فرمانداری تفت نیز نکات خود را ارائه کرد و مقرر شد دو ماه آینده این نشست جهت بررسی رفع مشکلات مجددا برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی فرماندار مشکلات هیئت رئیسه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد