Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@13:09:57 GMT

آقای علیخانی همه نگران شما هستند؛ حتی ما

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۷۳۴۴

آقای علیخانی همه نگران شما هستند؛ حتی ما

در اینکه برنامه تلویزیونی عصر جدید جز پرمخاطبان این روزهای سیما محسوب می شود شکی نیست اما اینکه تصور کنیم این برنامه تلویزیونی با ساختار مشخص، لوکشین ثابت، داوران و مجری ثابت، خط و ربط مشخص و بدون تغییر و ... قابل مقایسه با تولید یک سریال تلویزیونی با حجم وسیع بازیگر و لوکیشن و قصه و ...است نشان از این دارد که بله می شود نگران حال احسان علیخانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خودش شب گذشته معتقد بود که حتی دوستان گروه ورزش شبکه سه نیز نگران حال ما هستند. من پانزده سال است برنامه های سنگین تولید می کنم ولی عصر جدید به مراتب از تجارب قبلی ام سخت تر و سنگین تر و پراسترس تر بوده است.

«عصر جدید» امروز یکی از پرمخاطب ترین برنامه های رسانه ملی محسوب می شود که به اعتقاد تهیه کننده برنامه نیز  جزء آثار گران سیما در شرایط فعلی جامعه است. در شرایطی که دو سه ماه است عوامل این برنامه حقوق نگرفتند باید به عِرق و اعتقاد عوامل سازنده اش آفرین گفت و تقدیر کرد از تیمی که به خواست مردم و برای مردم حتی در شرایط سخت کار می کنند. اما احسان علیخانی به عنوان یک برنامه ساز حرفه ای باید در مقایسه برنامه اش با تولیدات سنگین نمایشی کمی جانب انصاف را نگه دارد! اگر صلاح می داند!

ما هم نگران شما هستیم...

خبرنگار: پیروز قهرمانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون احسان علیخانی شبکه سه سیما عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود

سریال «بدل» علیرضا مسعودی که در قالب طنز ماجرای تحول انسان را به نمایش درمی‌آورد، بعد از «هفت سر اژدها» بر روی آنتن شبکه سه‌ سیما خواهد رفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در 26 قسمت آماده پخش خواهد شد. 

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از دیگر آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است.

سریال تلویزیونی «بدل» پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز 1403 مطرح بود اما به پخش نرسید و بعد از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • امشب؛ دهمین گزارش تلویزیونی رئیس جمهور به مردم
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه