Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز قربانی درباره حضورش در کادر فنی تیم فوتبال استقلال و کار با استراماچونی گفت: برنامه‌ای برای دستیار شدن نداشتم ولی یک موقعیت خوب در اختیارم قرار داده شد تا از دانش استراماچونی استفاده کنم. امیدوارم قدر این موقعیت را بدانم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چرا مربیان ایرانی دستیار بودن را افت می‌دانند، تاکید کرد: همه در مقابل یادگیری موضع داریم و فکر می‌کنیم همه چیز را می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کنیم. هدف من هم از حضور در استقلال همین است. استراماچونی از یک کشور صاحب سبک به ایران آمده است.

قربانی با بیان اینکه هنوز جلسه خاصی بین اعضای کادر فنی برگزار نشده است، درباره نشست خبری روز گذشته استراماچونی تاکید کرد: سطح سوالات رسانه‌ها پایین بود و حرفه ای نبود. انتظار داشتم سوالات سطح بالاتری از استراماچونی پرسیده شود ولی نحوه پاسخ دادن استراماچونی نشان داد که یک مربی حرفه ای است و با برنامه به کشورمان آمده است.

وی یادآور شد: باید قبول کنیم استراماچونی شناخت نسبی از فوتبال ایران دارد. باید زمان بیشتری به او بدهیم. از هواداران می‌خواهم تحملشان را بالا ببرند. استراماچونی از یک سبک و فوتبال جدید به کشورمان اضافه شده است و به زمان نیاز دارد. تماشاگران مطمئن باشند آینده استقلال روشن است.

مربی استقلال درباره مهمترین اقدامی که باید در این تیم انجام شود، گفت: مهمترین نیاز استقلال شاید حس خودباوری باشد. تیم استقلال چند سال جام نیاورده است و باید روح قهرمانی در بازیکنان باشد. استراماچونی باید این روح را در بازیکنان بیدار کند. مشکلات مالی هم در باشگاه بوده است. امیدوارم مدیریت و کادر فنی اجازه ندهند مشکلات مالی که امسال هم هست، منجر به بی نظمی و تأثیر منفی در تیم شود.

قربانی افزود: استراماچونی به ابزار نیاز دارد که مهمترین آن بازیکن است. مدیریت و تماشاگران و همه باید به این سمت حرکت کنیم که اتفاق خوبی برای استقلال رخ بدهد.

وی گفت: استقلال پنج، شش حریف درجه یک دارد. سال بسیار سختی است. یک مربی جدید به تیم اضافه شده و پروسه تیم سازی زمان بر است. امیدوارم تماشاگران سعه صدر داشته باشند. مطمئناً استراماچونی انگیزه دارد تیم را بسازد و همه باید کمک کنیم این پروسه زودتر طی شود.

مربی استقلال درباره خط دروازه این تیم و اینکه سال گذشته مشکلاتی بین مهدی رحمتی و حسین حسینی وجود داشت، به «ورزش و مردم» گفت: نظر شخصی من این است که باید مشخص شود دروازه بان اول و دوم کیست. شاید نظر استراماچونی این نباشد. در اروپا دروازه بان اول و دوم مشخص است. سال گذشته جوری برخورد شد که هر دو گلر خودشان را دروازه بان اول می‌دانستند. این باعث ایجاد حاشیه می‌شود.

قربانی با اشاره به مشکلات فصل قبل استقلال اظهار کرد: استقلال سال گذشته از پیش فصل به خوبی استفاده نکرد. استقلال بعد از سال خوبی که با تیام، جباروف، حسینی و ابراهیمی داشت نفراتش را از دست داد. شفر پیش فصل خود را ۴ هفته تعیین کرد که برای ساختن تیم جدید کافی نبود. استقلال سال گذشته از نظر وجود بازیکنان تاپ مشکل داشت. امیدوارم باشگاه این مشکل را حل کند.

وی افزود: بازیکن تاپ یعنی بازیکنی که تیم را رو به جلو ببرد و روح قهرمانی داشته باشد. مثلاً امید ابراهیمی یک بازیکن تاپ بود. استقلال سال گذشته بازیکنان مستعدی گرفت که می‌توان در آینده روی آنها حساب کرد ولی همواره از استقلال و پرسپولیس انتظار قهرمانی می‌رود و نیاز به بازیکن تاپ دارند.

قربانی در خصوص اینکه گفته می شود استراماچونی مربی جوانی است، گفت: زمانمان را باید صرف یادگیری از این مربیان کنیم نه بحث های حاشیه ای. باید از یک جایی شروع کنیم. فوتبال یک ورزش وارداتی است که باید یاد بگیریم و چیزی که داریم به آن اضافه کنیم. باشگاه می تواند برنامه‌ای بریزد تا مربیان جوان هم سر تمرین بیایند و از دانش استراماچونی نکته برداری کنند.

وی در خصوص انتخاب جایگزین مهدی رحمتی هم تصریح کرد: باشگاه گزینه های زیادی را مدنظر دارد که نظر نهایی را باید آقای غلامپور بدهد.

قربانی همچنین به فرهاد مجیدی هم اشاره کرد و گفت: اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد اما مشکلی با مجیدی ندارم. او بزرگتر از من است و احترامش واجب.

کد خبر 4646783 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران پیروز قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟