Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه با ارسال نامه‌ای آمادگی خود را برای میزبانی از مناظره بیژن زنگنه و سعید جلیلی در این دانشگاه اعلام کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه با ارسال نامه‌ای آمادگی خود را جهت میزبانی از مناظره بیژن نامدار زنگنه و سعید جلیلی عضو شورای عالی امنیت ملی ایران در این دانشگاه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این نامه به زنگنه و جلیلی به شرح زیر است:

«شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی به مدیریت جهادی در حوزه نفت و گاز به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی کشور نیازمند است و توجه به این مهم در سطوح کلان و اجرایی ذیل یک فرایندشفاف و کارآمدی سیاست ها، همواره از دغدغه‌های جامعه علمی و دانشجویی بوده است؛ لذا با توجه به نامه جنابعالی در رابطه با برگزاری جلسه‌ای جهت مناظره و رفع شبهات و مباحث مرتبط با وزارت نفت؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی اعلام می‌کند آمادگی دارد از مناظره شما و وزیرمحترم نفت در دانشکده اقتصاد این دانشگاه میزبانی به عمل آورد.

امیدواریم که با حضور خود دریکی از قطب‌های علمی اقتصاد کشور یعنی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی از بیانات طرفین استفاده گردد و مورد قضاوت علمی و کارشناسی نخبگان اقتصاد کشور قرار گیرد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عضو شورای عالی امنیت ملی مدیریت جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سارا فلاحی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز استاد  که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد، اظهار کرد:  بسیاری از مرز‌های علمی کشور توسط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی درنوردیده شده و قلب و ویترین علمی کشور است. دولت و مجلس باید کمک‌کار این دانشگاه باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بزرگ کشور بوده که برای توسعه این کشور باید میداندار شود، اضافه کرد: با شهریه صرف نمی‌شود چرخ دانشگاه به خوبی بچرخد و امروز حتی مردم با این وضعیت بد اقتصادی توان پرداخت شهریه ندارند باید منابع جدید برای دانشگاه در نظر گرفته شود و در این راستا مجلس کمک‌کار خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: برخی‌ها برای اعتبار علمی کشور به رزومه علمی، پژوهشی و ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره می‌کنند؛ اما برای تصویب رشته تبعیض قائل می‌شوند باید این دوگانگی در برخورد با این دانشگاه برداشته شود.

باید استادان دانشگاه در بحث درآمدزایی بیشتر ورود کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: استادان این دانشگاه اکثراً از نخبگان و ظرفیت‌های استان هستند و مجموعه این دانشگاه ظرفیت قدرتمندی برای توسعه استان است.

بهروز ناصری بیان کرد: نگاه مسئولان استان به دانشگاه آزاد اسلامی بسیار خوب است. باید استادان دانشگاه در بحث پژوهش و تحقیق و درآمدزایی بیشتر به مسائل استان ورود کنند.

به گزارش آنا، در این آیین از تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نمایندگی از همه اعضای هیئت علمی با اهدای لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی