Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@01:38:41 GMT

علیرام نورایی: آمدنیوز اندازه جواب دادن نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۳۸۳۸۵

علیرام نورایی: آمدنیوز اندازه جواب دادن نیست

بازیگر سریال مهیّج گاندو: «حرفه من بازیگری است و یاد نگرفته‌ام که ادای جوجه روشنفکران و مثلاً اپوزیسیون‌ها را دربیاورم. رسانه‌هایی مثل کانال مورد اشاره هم به همین دلیل دردشان آمده است.»

«علیرام نورایی» هنرپیشه‌ای است که حرفه بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و با گذراندن مدارج ترقی به‌عنوان بازیگری توانا به تلویزیون و سینما راه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهارت‌های رزمی و مربیگری در رشته ورزشی "پارکور" جزو مزیت‌های این هنرپیشه تهرانی است که ظرفیتی منحصربفرد برای وی محسوب می‌شود.

نقش‌های به‌یادماندنی علیرام نورایی در چند پروژه ارزشمند ملی از جمله "یتیم‌خانه ایران"، "قلاده‌های طلا"، "استرداد" و… موجب شد که از جانب رسانه‌های بیگانه هدف کینه‌توزی قرار بگیرد؛ مزید بر آنکه جمعی از دلدادگان دشمن در داخل نیز او را مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار دادند.

وی اما هنرمندی بی‌حاشیه، نجیب و محجوب است که فارغ از تعلقات سیاسی و جناحی، حقیقت و منافع ملی را بر تعارفات و رودربایستی‌ها ترجیح می‌دهد و پایبندی به هنر متعهد را اولویت اصلی فعالیت‌های خود می‌داند.

به‌تازگی با استقبال همگانی از سریال تلویزیونی "گاندو" و نقش‌آفرینی جذاب آقای نورایی در این پروژه پربیننده، بار دیگر رسانه‌های مغرض به تخریب وی رو آورده‌اند.

به‌عنوان نمونه، کانال دروغ‌پراکن "آمدنیوز" ضمن ابراز خشم از ایفای یکی از رُل‌های اصلی سریال گاندو توسط علیرام نورایی، وی را آماج فحاشی و تهمت‌های بی‌پایه قرار داد.

حمله مزبور بعد از آن صورت گرفت که آقای نورایی در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی منقلب‌کننده به اشتراک گذاشت که حاوی انتقاد از اثر نامطلوب تحریم‌های غیرانسانی آمریکا بر بیماران خاص بود.

علیرام نورایی در واکنش به این سناریوی تخریبی اظهار داشت: «علاقه‌ای ندارم درباره مزخرفاتی که این موجودات می‌گویند، فکر کنم یا حرفی بزنم. آمدنیوز اندازه جواب دادن نیست.»

بازیگر سریال گاندو، در ادامه خاطرنشان ساخت: «مملکت من ایران است و بین هموطنانم زندگی می‌کنم. اتفاقاً به کوری چشم ملیجکان خودفروخته و وطن‌فروش، هرروز از مردم کشورم عشق دریافت می‌کنم.»

وی افزود: «حرفه من بازیگری است و یاد نگرفته‌ام که ادای جوجه روشنفکران و مثلاً اپوزیسیون‌ها را دربیاورم. رسانه‌هایی مثل کانال مورد اشاره هم به همین دلیل دردشان آمده است.»

گفتنی است سریال تلویزیونی "گاندو" به کارگردانی «جواد افشار» و نویسندگی «آرش قادری»، روایتگر یک ماجرای ضدجاسوسی است که بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده است.

در این مجموعه مهیّج، داستان پر افت و خیز إشراف اطلاعاتی سازمان‌های امنیتی کشورمان بر یک شبکه نفوذی به تصویر کشیده شده است.

منبع: جام نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی شهید نصیری سریال تلویزیونی علیرام نورایی گاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است