Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از راه اندازی و افتتاح مرکز پزشکی قانونی شهرستان چرداول و دره شهر در جهت گسترش خدمات پزشکی قانونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علیزاده مهاجر گفت: همزمان با هفته قوه قضائیه مرکز پزشکی قانونی در شهرستان‌های چرداول و دره شهر با حضور مسئولین قضائی واجرایی استان افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین اداره پزشکی قانونی شهرستان دهلران همراه با سالن تشریح تا پایان سال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون خدمات پزشکی قانونی در شهرستان دهلران در مطب توسط پزشکان معاضدت طرف قرارداد ارائه می‌شود.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پزشکی قانونی هفته قوه قضاییه خدمات پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۳۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی