Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:11:26 GMT

ژیمناست شیرازی نشان نقره آسیایی گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۰۸۳۵

ژیمناست شیرازی نشان نقره آسیایی گرفت

سرپرست هیأت ژیمناستیک فارس جمعه با اعلام این مطلب به ایرنا اظهار داشت: این ورزشکار پر افتخار شیرازی در فینال این مسابقه ها در رقابتی نزدیک مغلوب ورزشکار اردنی شد و با کسب ۵۶۷ / ۱۴ امتیاز نایب قهرمان آسیا شد.

سید کمال پاک فطرت ادامه داد: در اسباب خرک حلقه پس از ورزشکار اردنی که عنوان نخست کسب کرد، ورزشکاران ایران و چین به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیخا با ابداع پنج حرکت جدید در خرک حقله نام خود را در فدراسیون جهانی ژیمناستیک به ثبت رسانده و افتخار بزرگی برای فارس و کشور به ارمغان آورده است.

کسب مدال برنز آسیا و جهان از دیگر دستاورد این ورزشکار فارسی است.

در هشتمین دوره رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا که به میزبانی اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است ۸۰ ورزشکار از ۱۹ کشور در اسباب‌های مختلف با هم پیکار خواهند کرد.

تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان با ترکیب سعیدرضا کیخا، محمدرضا خسرونژاد، مهدی الفتی، مهدی احمد کهنی و ایمان خاموشی در این مسابقات شرکت کرده است.

۹۶۰۰ /‏۱۸۷۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی