Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:49:28 GMT

قربانی از مربیگری استقلال انصراف داد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۱۶۷۱

قربانی از مربیگری استقلال انصراف داد

کاپیتان سابق آبی‌ها از تصمیم خود برای بازگشت به این تیم و حضور در کادر فنی سرمربی ایتالیایی منصرف شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آندره‌آ استراماچونی به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، گفته می‌شد پیروز قربانی که سال‌ها سابقه بازی برای این تیم را داشته و سابقه سرمربیگری در لیگ دو را دارد، به‌عنوان دستیار به استقلال برمی‌گردد و حتی این موضوع از سوی مسئولان این باشگاه به تایید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما روز گذشته در مراسم معارفه استراماچونی به‌عنوان سرمربی استقلال، نام پیروز قربانی در کنار مربیان خارجی، به‌عنوان دستیار سرمربی ایتالیایی گفته نشد که البته قربانی هم عنوان کرد این مسئله برای او اهمیتی ندارد.

 

از سوی دیگر استراماچونی در صحبت‌های خود تاکید داشت که به مسئولان باشگاه استقلال عنوان کرده تنها مربی دروازه‌بانان، یک مربی دوم بدنساز و یک آنالیزور(به‌عنوان دستیاران ایرانی) معرفی کند.

 

این صحبت‌های سرمربی ایتالیایی نشان می‌داد احتمالا حضور پیروز قربانی در کادر فنی استقلال منتفی شده و قرار نیست کاپیتان سابق آبی‌ها به این تیم برگردد؛ اتفاقی که امشب از سوی او به تایید رسید.

 

پیروز قربانی بدلیل آنچه که نامناسب بودن شرایط، ناهماهنگی باشگاه و حفظ شان و شخصیت خود نامید، از همکاری با باشگاه استقلال انصراف داد.

 

پیروز قربانی استقلال تهران راه آهن دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها پیروز قربانی استقلال تهران راه آهن دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام واکنش غیرمنتظره‌ای به اخراج خطیر داشت. در شرایطی که انتظار می‌رفت نخستین صحبت‌های او درخصوص تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال به نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن موکول شود، اما این اتفاق رخ نداد و تنها ساعتی پس از اعلام این خبر، مصاحبه‌ای از او منتشر شد.

نکونام که به وضوح از اخراج خطیر و تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال راضی بود، اعلام کرد که اکنون باشگاه به ساحل آرامش رسیده و هواداران نیز امیدوارند که پس از مهیا شدن شرایط در این باشگاه، آنها بتوانند در پایان فصل، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در حاشیه تمرین امروز استقلال که با حضور هواداران برگزار شد، آنها در بخش اعظم زمان برگزاری تمرین، به تشویق سرمربی تیم خود پرداخته و با سر دادن شعار "جواد لالیگایی"، اینگونه به حمایت از نکونام پرداختند تا مشخص شود در جنگ میان مدیریت و کادرفنی، هواداران سمت سرمربی را گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر