Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نگهداری و تأمین ایمنی جاده محور امیرکبیر توسط دو شرکت خصوصی انجام می‌شود، اظهار داشت: مشکلاتی که توسط پلیس راه و اداره راه شهرستان احصا شده با مقامات بالاتر به دفعات مکرر مکاتبه شده است و با توجه به مکاتباتی که صورت گرفته است آزادراه امیرکبیر کاشان در محدوده اداره کل راه استان اصفهان به عنوان محور ایمن انتخاب تا اقدامات ایمنی در این محور صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمی‌توان ورود تریلر به آزادراه را ممنوع کرد، افزود: محور جایگزینی برای عبور و مرور تریلی‌ها در آزادراه امیرکبیر وجود ندارد و نمی‌توان ورود این نوع وسایل نقلیه سنگین را ممنوع کرد در حالی که مکاتباتی با اداره کل راهداری استان اصفهان صورت گرفته تا با دو بانده شدن محور قدیم کاشان - قم از بار ترافیکی تریلی‌ها در آزادراه امیرکبیر کاشان کاسته شود.

وی با بیان اینکه استفاده از نیوجرسی‌های مفصلی در دستور متولیان نگهداری از آزادراه امیرکبیر قرار دارد، ابراز داشت: متولیان نگهداری این آزادراه ایمنی سازی محور امیرکبیر کاشان را با استفاده از نیوجرسی یا بلوک‌های سیمانی در دستور کار قرار دادند به نحوی که هر قسمت گاردریل آزادراه امیرکبیر که دچار مشکل شده است توسط نیوجرسی بازسازی و ایمن سازی می‌کنند.

کد خبر 4647153

منبع: مهر

کلیدواژه: جاده راهداری آزادراه محمد فلاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا

دانشجویان خواهان توقف جنگ علیه غزه و لغو سرمایه گذاری‌ها با رژیم صهیونیستی شدند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان+ فیلم
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه