Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی با اعلام این خبر گفت: با تدابیر  و راهبری  دکتر شاه‌آبادی معاونت صدای رسانه ملی و همکاری قوه قضاییه،  رادیو عدالت با شعار «قانون برای همه ، همه مطیع قانون»، با حضور حجت الاسلام والمسلمین  اژه ای معاون اول قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین  موسوی مقدم قائم مقام رئیس  سازمان صدا و سیما،  دکتر حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مسئولین معاونت صدا و قوه قضائیه  روز شنبه افتتاح می‌شود که در ایام هفته قوه قضائیه از یکم تا دهم خرداد 98 بر روی موج اف ام ردیف 95.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5مگاهرتز و از طریق اپلیکشین ایرانصدا قابل دریافت می‌باشد.این شبکه رسانه‌ای برای آشنایی جامعه ایرانی با حقوق و تکالیف خود در جامعه در جهت کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: تقویت نگرش جامعه  و بایدهای حقوقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی، معاضدت‌های رسانه‌ای در جهت ارتقای کارایی و اثربخشی دستگاه قضایی، افزایش دانش آحاد جامعه با حقوق و تکالیف خود در موضوعات اخلاقی، اجتماعی و قضایی در جهت کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی و نیز تشریح و انعکاس برنامه ها و فعالیتهای دستگاه قضا از اهم ماموریت های رادیو عدالت است.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا  خاطرنشان کرد: کمک به دستگاه قضایی برای تعامل با جامعه، شناسایی جریان‌های موثر در ارتقای کارآیی و اثربخشی دستگاه قضایی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای موثر در جهت پیشگیری از آنها از اهداف کلان این رادیو است.

فاتحی ادامه داد: از دیگر اهداف رادیو عدالت تبیین مولفه‌های سبک زندگی ایرانی-اسلامی، تربیت نیروی انسانی آشنا با مسائل تخصصی حوزه  حقوق و رسانه، معرفی، تبیین، تحلیل رهنمودهای امام راحل(ه) و رهبری معظم انقلاب اسلامی و پیگیری برای فضا سازی و تحقق آن‌ها است.

وی  با بیان اینکه این رادیو در سه حوزه راهبردی اقدام خواهد کرد، گفت: حوزه اجتماعی و مردمی، حوزه نهادهای مدنی و سازمان‌های مردم‌نهاد، حوزه نهاد تصمیم گیری و دستگاه قضایی از بخش‌های اصلی فعالیت این رادیو است.

فاتحی خاطر نشان کرد:  طی حکمی دکتر حمید رضا صحرا گرد به عنوان مدیر رادیو عدالت منصوب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه ملی روابط عمومی قانون قوه قضائیه معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها