Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جوادی طاری بخش با بیان اینکه یحیی گل محمدی سرمربی قانونی تیم پدیده است، گفت: از طرف ما مشکلی برای کار با گل محمدی نیست. امروز اولین جلسه تمرینی تیم با یحیی گل محمدی از ساعت ۱۷ آغاز می شود. بلیت پرواز گل محمدی به مشهد را هم گرفته ایم و ایشان ظهر وارد مشهد می شود. حتی هواداران برای استقبال گل محمدی و حضور در تمرین تیم برنامه ریزی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است گل محمدی به خاطر پیشنهاد پرسپولیس «هوایی» شده باشد؟ تصریح کرد: گل محمدی با باشگاه پدیده شهر خودرو قرارداد دارد و فکر نمی کنم او خارج از چارچوب قانونی عمل کند.

مدیر رسانه ای پدیده با بیان اینکه قرارداد گل محمدی شرایط فسخ ندارد، گفت: این قرارداد از ۲۹ اردیبهشت جاری شده و تیم بر اساس تفکرات یحیی بسته شده است. ما دو برابر فصل قبل هزینه کرده ایم. یحیی سرمربی قانونی ما است و به پرسپولیس هم اعلام کردیم حق مذاکره با او را ندارد.

طاری بخش درباره تبعات جدایی یحیی گل محمدی هم تاکید کرد: اصلاً به این موضوع فکر نمی کنیم و کار اصلی خودمان را انجام می دهیم. پرسپولیس باید تصمیم دیگری بگیرد.

کد خبر 4647198

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس تيم فوتبال پديده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است

ماجرای پیوستن یحیی گل‌محمدی برای چندمین هفته سوژه رسانه‌ها است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برخی کانال‌های خبری مدعی شدند که یحیی گل محمدی برای ادامه کار مربیگری در ایران باید به برخی نهادها تعهد بدهد تا آنها مجوز کار او را صادر کنند. 

این شایعه بعداز رد چند خبر غیررسمی قبلی ، درباره گل‌محمدی در برخی رسانه ها منتشر شده که سرمربی سابق پرسپولیس برای صدور مجوز فعالیت مربیگری و شروع کار در تراکتور باید به برخی نهادها تعهد کتبی بدهد!

گل محمدی اما در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها را برایش فراهم کنند، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

 

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی