Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@02:31:52 GMT

غیبت عجیب امیر عابدینی در ایران

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۳۶۱۸

 مدت‌هاست که خبری از امیر عابدینی نیست. عابدینی از جمله مدیران باسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شود که سال‌ها در سطح اول فوتبال مدیریت کرده؛ از فدراسیون فوتبال گرفته تا باشگاه‌های مختلف. این روزها اما کمتر خبری از این مدیر به گوش می‌رسد. اظهارنظرهای امیر عابدینی محدود شده به فضای مجازی و در آنجاست که پیشنهادها یا نظراتش را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین نکته جای تعجب دارد که چگونه عابدینی که ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته، این روزها کمتر به اظهار نظر رسمی می‌پردازد.

اخبار ورزشی- گفته می‌شود وی مدتی است که به خارج از کشور رفته و در ایران حضور ندارد که این موضوع هم در جای خود جای تامل دارد. اینکه او به چه دلیل از ایران رفته و چرا پس از رفتنش کمتر صحبت کرده، جای پرسش دارد.

عابدینی در چند سال اخیر در مدیریت باشگاه‌هایی مانند داماش مرتکب اشتباهات زیادی شد و اتفاقاتی در آن زمان رخ داد که عجیب بود. او همواره اعتقاد داشت که به دلیل اینکه مسائل فنی را می‌داند می‌تواند در کار مربیان دخالت کند و این کار را هم انجام می‌داد. با این حال او اخیرا پستی در صفحه شخصی‌اش گذاشته و نظراتی درباره پرسپولیس داده است. با یادآوری اتفاقاتی که در چند سال اخیر در دوران مدیریت عابدینی در تیم‌های تحت مدیریت او رخ داده می‌توان با تردید به راهکارهای این مدیر نگاه کرد. او البته مدتی هم به عنوان مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد که در این کار هم موفق نبود و در نهایت هیئت رئیسه فدراسیون رای به برکناری او داد.

هر چه هست اینکه مدتی است امیر عابدینی در ایران آفتابی نشده و باید دید در نهایت او به ایران می‌آید یا اینکه همچنان دور از وطن به اظهارنظر در فضای مجازی می‌پردازد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال امیر عابدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان