Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-08@18:39:58 GMT

تکلیف فرمانداری اهواز مشخص شود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۳۹۲۹

در نشست شورای مرکزی خانه احزاب خوزستان بر موضوعاتی همچون ضرورت تعیین فرماندار برای اهواز و سایر شهرستان‌های خوزستان و برنامه‌ریزی جهت پیشگیری از تخریب بهداشت روانی جامعه در تبلیغات انتخاباتی تاکید شد.به گزارش بلاغ،جلسه شورای مرکزی خانه احزاب خوزستان با حضور کلیه اعضاء و با محوریت موضوع انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حبیب الله فضل‌الله پور مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط زمانی که در آن قرار داریم انتخابات از برجستگی زیادی برخوردار است و خانه احزاب می‌تواند نقش گران سنگی در ارتقاء مشارکت سیاسی در این مقطع زمانی خواهد داشت.

وی افزود: در این مقطع زمانی که ما در حوزه داخلی در گیر مسائل اقتصادی و در حوزه بیرونی درگیر تهدیدات خارجی و رقابت های دیگر در حوزه سیاسی هستیم، ضرورت‌های مشارکت سیاسی صرفاً از گذر به حرکت در آوردن کلیه لایه‌ها و  گروه‌های اجتماعی در جهت مشارت سیاسی است.

مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان با اشاره به جنس و نوع مشارکت‌سیاسی که خانه احزاب استان  در ساماندهی، آرایش و شکل‌دهی مربوط به  شیوه‌های مربوط به  مشارکت سیاسی ایجاد می‌کند، گفت:  ایجاد فرهیختگی در نگاه عمومی در خصوص شناخت داوطلبان، جنس طرح موضوعات توسط آنها، جنس‌ شعارهای آنها همچنین وحدت و اتفاق ملی و دوری از هر گونه جریاناتی که آب به آسیاب دشمن بریزند اولین تجربه خانه احزب در این فصل از مشارکت سیاسی خواهد بود.

فضل‌الله پور با تاکید بر اینکه زمان انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با کلیه عرصه‌های زمانی مشارکت سیاسی متفاوت است، عنوان کرد: جنس مطالبات مردم در این مقطع متفاوت است و ما باید متناسب با سطح معرفت در حوزه عمومی سطح سیاسی را نیز ارتقا دهیم.

برنامه‌ریزی انتخاباتی در جهت تخریب بهداشت روانی عمومی جامعه نباشد

وی بیان کرد: با بیان اینکه اداره سیاسی با اتفاق 27 فرماندار و 67 بخشدار در کنار خانه احزاب در تمام عرصه جغرافیایی استان است، گفت: یکی از رسالت های اساسی جریان‌ها، گروه‌های سیاسی و خانه احزاب در واقع هدفمندسازی مطالبات مردمی در راستای توسعه سیاسی و اجتماعی است.

فضل الله پور گفت: قطعاً برنامه‌ریزی انتخاباتی مبتنی بر شکاف‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقطه مقابل امید بخشی و در جهت تخریب بهداشت روانی عمومی است.

وی افزود:  طرح مطالبات منطقی، هدفمند و برنامه محور بودن فعالیت‌ها با هدف توسعه همه جانبه و هم سازی معرفتی نظام مطالباتی، مترداف با نظام بخشی شعور سیاسی است.

حوزه‌های انتخابات به دوربین‌ مدار بسته مجهز شود

در ادامه این جلسه حسن دادخواه از طیف اصلاح‌طلبان، با تاکید بر لزوم اجرای انتخابات سالم، گفت: سرنوشت انتخابات مجلس به لحاظ اجرایی مانند انتخابات شورای شهر نشود.

وی افزود: به منظور تامین سلامت انتخابات، حوزه‌های انتخابات  به دوربین‌های مدار بسته مجهز شود تا از شمارش آرا، صندوق‌های رأی و عدم تخلف در حوزه‌ها اطمینان حاصل شود.

تکلیف سرپرستی فرمانداری اهواز مشخص شود

مسعود حمیدی نژاد از طیف اصولگرایان نیز با بیان اینکه باید بستر انتخابات سالم باید مهیا شود، عنوان کرد: انتصابات در پست‌های کلیدی باید بستر انتخابات سالم را فراهم کند و جاهایی که نقص دارد را سریعتر رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف سرپرستی فرمانداری اهواز و چند فرمانداری دیگر پیش از انتخابات مشخص شود، گفت: نگذاریم اتفاقات انتخابات شورای شهر گذشته در اهواز  و استان تکرار شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ مرتضی ولی پوری صبح چهارشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی در سال ۱۴۰۳ که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه خبر و رسانه و اهالی قلم گفت: در شرایطی که دشمن هر روز علیه کشور، نظام و ارزش‌های ما قلم می‌زند و توطئه می‌کند، خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم باید در خط مقدم این نبرد پاسخگوی توطئه‌ها باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه، با بیان اینکه خبرنگاری یعنی ذوق، سلیقه، علاقه، تیزبینی، حق گویی، حق جویی و تبیین حقایق و واقعیت‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ نرم و جهاد تبیین از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این وظیفه تک تک ما و اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تشریح و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و مسؤولان در استان البرز اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنیم مردم به هر میزان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت سیاسی و اجتماعی داشته باشند؛ به همان میزان دشمن ناامید و بر پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور افزوده می‌شود.

ولی پوری با اشاره به سیاه نمایی‌های دشمن در خصوص خدمات نظام در سطح کشور و استان البرز و با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در مقابله با این سیاه نمایی‌ها قلم بزنند و تشریح و تبیین کنند، خاطرنشان کرد: چهار مؤلفه مطروحه از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات را به عنوان نصب العین خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ جلسه به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات و تصمیم گیری در خصوص زیرساخت‌ها و مشکلات تصریح کرد: انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور، نماد مردم سالاری دینی و اقتدار و عزت مردم است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. در این راستا اصحاب رسانه نقش بسزایی در حضور مردم پای صندوق‌های رأی دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904302

دیگر خبرها

  • نقش انتخابات در بهبود رشد فرهنگ و زندگی اجتماعی جامعه
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • بیش از ۶ هزار نفر در فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مشارکت دارند
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه کاره انتخابات را تمام کنیم