Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش دانشجویی اردبیل طی نامه‌ای به رئیس کل دادگستری این استان از اقدامات وی در خصوص رسیدگی به اموال مسئولان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل‌های دانشجویی اردبیل طی نامه‌ای به ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری این استان از اقدامات وی درخصوص رسیدگی به اموال مسئولان تقدیر و اعلام کردند که دانشجویان در حال تهیه لیستی از برخی مسئولان هستند که رسیدگی به اموال آنان در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با عنایت به ابلاغ قانون رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسئولان از طرف قوه قضاییه، ابتدا بر خود وظیفه می‌دانیم که از این اقدام انقلابی و مؤثر کمال قدردانی و تشکر را داشته باشیم. اجرای درست این قانون نقطه عطفی برای جلب اعتماد عمومی و مبارزه واقعی با فساد و رانتخواری بوده و اراده بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلایم را برای مبارزه با فساد نشان می‌دهد.

ضمن اینکه قانون مورد اشاره ذاتا به نفع خود مسئولین است که امید است با استقبال از جانب ایشان نیز مواجه شود. معتقدیم که اجرای این قانون باعث می‌شود تا مدیران و مسئولینی که مشمول این قانون هستند، در برابر حاشیه ها، شایعات، و مسائلی که ممکن است از سوی برخی افراد یا جریان‌ها در مورد آنان مطرح شود، مورد صیانت قرار می‌گیرند.

در همین راستا جنبش دانشجویی با بازخوردگیری از مردم استان، در حال تدوین لیستی از مسئولین فعلی و گذشته استان (از جناح‌های سیاسی مختلف) است که از نظر مردم، نسبت به سایر مسئولان در اولویت رسیدگی قرار دارند؛ که متعاقبان اسامی به اطلاع شما و مردم شریف استان خواهد رسید.

اسامی افراد مطرح شده در این لیست، به معنی مسئله دار بودن یا وجود اموال نامشروع در دارایی‌های این عزیزان نیست، بلکه در راستای تنویر افکار عمومی است. از سوی دیگر، در شرایطی که یکی از خطوط عملیات تبلیغی جریان‌های معارض، متهم کردن کلیه مسئولان به فساد و الغای فساد فراگیر و سیستماتیک است، اجرای درست قانون رسیدگی به اموال مسئولان می‌تواند ضمن ایجاد بازدارندگی، سره را از ناسره جدا کند و اجازه ندهد با تبلیغات دشمن، مقوله فساد به همه مسئولان تعمیم داده شود؛ لذا اقدام انقلابی و خط شکنی حضرتعالی در تسریع اجرای این قانون در سطح استان مورد انتظار است. امیدواریم مراتب رسیدگی را به اطلاع جنبش دانشجویی و مردم ولایتمدار استان برسانید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان