Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعلام کرد: اصلا کمیته‌ای با این عنوان در ماه‌های اخیر وجود نداشته که اعضایش استعفا دهند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص استعفا از کمیته فنی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: کدام استعفا؟ تا این لحظه من استعفا نداده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ماهی است که کمیته فنی وجود ندارد و ما کاری انجام نمی‌هیم. مسئولان باشگاه خودشان کارها را خوب انجام دادند.

وی درباره علت حضورش در مراسم معارفه استراماچونی گفت: من به‌عنوان یک پیشکسوت به این مراسم دعوت شدم و از این مسئله خیلی خوشحالم. ما پیشکسوتان باید همواره کنار باشگاه باشیم و اگر کمکی لازم بود، دریغ نمی‌کنیم. هواداران دلشان به حضور ما گرم است. باشگاه استقلال برای پیشکسوتان مثل خانه است و ما همیشه آماده کمک هستم و جایگاه و پست برای‌مان مهم نیست.

پیشکسوت استقلال انتخاب استراماچونی را از اقدامات خوب باشگاه استقلال دانست و خاطرنشان کرد: به نظرم باشگاه یک مربی خوب و حرفه‌ای استخدام کرده که کارنامه مشخصی دارد و در باشگاه بزرگ اینتر کار کرده است.  همه ما باید به او کمک کنیم تا استقلال موفق شود. کسی که در لیگ ایتالیا مربیگری کرده حتما می‌تواند به استقلال کمک کند. اگر برای تیم حواشی و دردسر ساخته نشود، امسال استقلال می‌تواند یک فصل خوب را پشت سر بگذارد و هوادارانش را راضی کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهتاش فریبا کمیته فنی استعفا استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

بازیکنان ذوب آهن و استقلال به کمیته انضباطی احضار شدند.

طرفداری | یک بازیکن استقلال و یک بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد، امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب‌آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش تسنیم حامدی‌فر در پایان دیدار شب گذشته به سمت بازیکن حریف هجوم برد و رضایی را نقش بر زمین کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند