Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سومین همایش باشکوه پیاده روی سراسری خانوادگی کارکنان با حضور سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران ارشد مخابرات و باحضور گسترده کارکنان وخانواده مخابرات، امروز جمعه ۳۱ خردادماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در تهران و تمام مناطق مخابراتی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اظهار خوش آمد گویی وخرسندی از حضور پر شکوه همکاران در این مراسم گفت: برگزاری این گونه مراسم‌ها در تقویت روحیه جمعی ومشارکت اجتماعی همکاران بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروز سومین همایش سراسری پیاده روی مخابرات در سراسر کشور با حضور گسترده همکاران در کنار خانواده‌های محترمشان برگزار شد که نشان از تحقق شعار ارتباطی فراگیر در بین تمام مجموعه مخابرات ایران دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: گسترش روحیه شادابی و نشاط کارکنان موجب تقویت قابل توجه بهره وری وبازدهی در مجموعه شرکت است و استمرار چنین برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی وتفریحی از تاکیدات همیشگی هیئت مدیره و مدیریت شرکت مخابرات ایران است.

سید مجید صدری در ادامه گفت: در تلاش هستیم تا در سال ۹۸ مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی را برای پرسنل وخانواده هایشان برگزارکنیم و در حوزه‌های مختلف ورزش صاحب عنوان شویم؛ البته دربعضی از استان‌ها تیم‌هایی داریم که مقام کسب کردند، ولی گسترش برنامه‌های ورزشی در برنامه‌های آینده شرکت قراردارد.

وی با اشاره به بازخورد‌های مثبت در همایش‌های قبلی طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته افزود: کارکنان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به همراه خانواده هایشان همانند یک پیکره واحد، تحقق شعار ارتباطی فراگیر را در محیط کار وخدمت رسانی و فعالیت‌های فرهنگی به منصه ظهور رسانده اند.

در همایش امروز خدمات مختلفی همانند ارائه نرم افزار تلفن همراه برای خود ارزیابی سلامت همکاران، ارائه اپلیکیشین پیاده روی همراه گام و خدمات سنجش فشار خون و سلامتی همکاران ارائه شد.

کودکان شرکت کننده نیز در این همایش با استقبال گسترده از غرفه نقاشی وگریم، لحظات شادی را در کنار خانواده هایشان سپری کردند.

گفتنی است در این همایش که همزمان با مخابرات‌های مناطق سراسر کشور در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، کارکنان مخابرات وخانواده‌ها در فضایی صمیمی وپر از نشاط، ضمن طی کردن مسیر پیاده روی باشگاه انقلاب، در مسابقات و مراسم و برنامه‌های تفریحی شرکت کردند. برچسب ها: رویداد24 ، شرکت مخابرات ایران ، سید مجید صدری ، مدیرعامل مخابرات ، شرکت مخابرات ، مخابرات ، پیاده روی خانوادگی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شرکت مخابرات ایران مدیرعامل مخابرات شرکت مخابرات مخابرات پیاده روی خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری