Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، شکرالله بهرامی در حاشیه تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضایی با آرمان‌های امام راحل در نخستین روز هفته قوه‌قضائیه، با اعلام این خبر اظهار کرد: اتهامات برخی متهمان در این پرونده سهل‌انگاری و برخی نیز تعمداً اقدام نکردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اضافه کرد: در این پرونده به اتهامات کسانی رسیدگی کردیم که در انجام وظیفه خود سهل‌انگاری کردند نه کسانی که در ترور دخیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسیدگی به پرونده افراد دخیل در ترور، در دست ما نیست.

بهرامی در پاسخ سئوال دیگری درباره پرونده سقوط  هواپیمای حمل کننده گوشت گفت: این پرونده را  سازمان قضایی کرج بررسی می‌کند. کار کارشناسی آن تمام شده و پرونده باید به نحوی مختومه شود که رضایت افرادی که خسارت دیدند گرفته شود. 

وی تصریح کرد: در این پرونده تعمدی نسبت به نیروهای مسلح نبوده و خلبان اشتباه کرده بود و برج مراقبت به او گفته بود که نباید فرود بیایید. تعمدی نه در فرودگاه بوده نه خلبان تعمدی داشته است.  تصور خلبان  بر این بوده که در باند فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید ولی اشتباه کرده و قصور بوده و تقصیری مطرح نیست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا  سازمان قضایی  نیروهای مسلح از آقای نجفی در موضوع حمل سلاح شکایت کرده است یا خیر گفت: خبر منتشر مبنی بر اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح مجوز حمل سلاح داده، دروغ بود و این خبر از سوی وکیل آقای نجفی مطرح شده بود. شاید وکیل می‌خواسته بگوید از طرف سازمان‌های نیروهای مسلح  و به اشتباه سازمان قضایی نیروهای مسلح را مطرح کرده است که کذب و دروغ بود.  ما دنبال این هستیم که ببینیم ایشان جوابی می‌دهد یا خیر و اگر جوابی ندهد نسبت به این قصیه شکایت خواهیم کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ

درگذشت عالم وارسته و استاد محقق آیت‌الله حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی یار دیرین امام و رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان که پرورش‌یافتۀ خاندانی نامدار از فقاهت و مرجعیت بودند، در سال‌های متمادی، با کسب سطوح عالی نزد اساتید صاحب اندیشه و علم عمر خویش را صرف ترویج و نشر اصول و معارف دینی و شعائر اهل‌بیت (ع) و تربیت شیفتگان علوم اسلامی در حوزه و دانشگاه معطوف داشتند.

این فقیه بااخلاص و متواضع، علاوه‌بر فعالیت مستمر در عرصه‌های تبلیغ و آگاهی‌بخشی به نسل جوان ازجمله به‌عنوان مؤسس و امام جماعت مسجد نبی‌اکرم (ص) مسئول حوزۀ علمیۀ شرق تهران، برگزاری جلسات اخلاق و تألیف کتب دینی، حضور فعال در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان اسلام، نقش ارزنده‌ای به‌ویژه در امور فرهنگی اجتماعی، خیریه و عام‌المنفعه را ایفا نمودند که در کارنامۀ ایشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم، برای ایشان غفران واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6091471 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود