Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه‌قضائیه درباره خبر مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر برخورد حجت‌الاسلام رئیسی با یکی از مدیران دستگاه قضایی در بدو ورود به این دستگاه، توضیحاتی را ارائه کرد. ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه تجدید میثاق رئیس و مسئولان عالی قوه‌قضائیه با آرمان‌های امام راحل در نخستین روز هفته قوه‌قضائیه در پاسخ به سئوالی درباره درخواست نمایندگان مجلس برای بازدید از زندان‌ها اظهار کرد: تا همین امروز نمایندگان متعددی از زندان‌های جمهوری اسلامی ایران بازدید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی قوه‌قضائیه افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی  در استان‌ها و در تهران از زندان‌ها بازدید کردند و باید بگویم هم کمیسیون قضایی مجلس و هم نمایندگان کمیسیون امنیت از زندان‌های تهران بازدید داشتند و سایر تقاضای نمایندگان در ارتباط با بازدید از زندان‌ها هم مورد بررسی قرار می‌گیرد و ان‌شاء‌الله زمینه بازدید فراهم می‌شود. 

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره برخورد با یکی از مدیران فاسد در دستگاه قضایی به نام «طبری» در بدو حضور حجت‌الاسلام رئسی در قوه قضائیه گفت: مکرر اعلام کردم که قرار نیست قبل از آنکه موضوعی به اثبات برسد اسمی از کسی برده شود.

اسماعیلی ادامه داد: تغییراتی در قوه قضاییه انجام شده و جابجایی‌هایی بعد از انتصاب ریاست جدید قوه‌قضاییه در زیر مجموعه این دستگاه رخ داده است. اگر چنانچه در این ارتباط کسی مرتکب جرم و تخلف شده باشد حتما تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت. 

سخنگوی دستگاه قضا گفت: فعلاً جرایم اثبات شده در موضوع مطروحه نداریم و اگر اسناد و مدارکی به دست آمد مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

پرونده حادثه تروریستی اهواز در شرف صدور کیفرخواست/ادعای وکیل نجفی دروغ بودساختار جدید قوه قضائیه اعلام شد/حذف بیش از 20درصد پست‌های ستادیپاسخ مثبت جهانگیری به سازمان بازرسی برای قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابتتوضیحات دادستان تهران درباره پرونده بازداشت یک مدیر وزارت نفت

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد

هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه در استان هرمزگان آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه صبح امروز (دوشنبه 17 اردیبهشت ماه) با حضور بیش از 50 خبرنگار و عکاس از 35 رسانه مختلف جهت بازدید از اقدامات قضایی انجام شده در استان هرمزگان و پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به این استان آغاز شد.

گفتنی است، پیش از این مرکز رسانه قوه قضاییه 6 تور نظارتی را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرده است.

دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)

نخستین تور نظارتی قوه قضاییه، باحضور 80 نفر از اصحاب رسانه جهت بازدید از زندان رجایی‌شهر برگزار شد و خبرنگاران در جریان روند تخلیه این زندان قرار گرفتند.

 دومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضاییه نیز با حضور بیش از 20 رسانه اعم از صداوسیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های کشور، در استان گلستان برگزار شد و خبرنگاران در جریان اقدامات دستگاه قضا برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در روستای زیارت قرار گرفتند.

 سومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضاییه با محوریت تبیین اقدامات قوه قضاییه در حوزه عدالت اجتماعی، یکپارچگی سامانه گمرک و بنادر، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای حل و فصل مشکلات کارخانجات و واحد‌های تولیدی در استان هرمزگان برگزار و در این تور نیز 60 نفر از خبرنگاران از 45 رسانه کشور حضور داشتند.

اصحاب رسانه همچنین در چهارمین تور نظارتی قوه قضاییه و در راستای آشنایی با ماموریت‌ها و فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان کشور در قالب 30 رسانه مختلف که شامل 45 نفر خبرنگار و عکاس بودند از مجتمع‌های مختلف بنیاد تعاون زندانیان فشافویه بازدید کردند.

پنجمین تور نظارتی قوه قضاییه نیز به میزبانی اداره کل زندان‌های استان قم برگزار شد که در این تور نیز 45 خبرنگار و عکاس از 20 رسانه حضور داشتند و از بخش‌های مختلف اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان قم بازدید کردند. همچنین در این تور نظارتی، خط تولید موتورسیکلت برای اولین‌بار در زندان قم راه‌اندازی شد.

زندانیان استان البرز میزبان ششمین تور نظارتی رسانه‌ای قوه قضاییه بودند و در این تور، 35 خبرنگار و عکاس جهت بازدید و نظارت بر کارخانه دوچرخه‌سازی زندانیان قزلحصار عازم این زندان شدند و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند