Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@01:30:16 GMT

عامل اصلی درگیری در قطارشهری مشهد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۶۷۴۱

عامل اصلی درگیری در قطارشهری مشهد دستگیر شد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری جوان شروری خبر داد که در جریان یک درگیری با همدستی 2 شرور دیگر، 3 نفر را مجروح کرده بود.

به گزارش قدس آنلاین  سرهنگ اکبر آقا بیگی در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، در تشریح این خبر گفت: در پی درگیری چند جوان در پارک ملت مشهد و تماس شاهدان عینی با فوریت های پلیسی 110 پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نزاع در کمتر از چند دقیقه و تا زمان حضور عوامل انتظامی به داخل قطار شهری کشیده شد. متهم با همکاری 2 دوستش و به وسیله چاقو 3 جوان را مجروح و با استفاده از ازدحام جمعیت از صحنه متواری می‌شوند.

آقا بیگی گفت: ماموران انتظامی بلافاصله به همراه نیروهای امدادی در محل این درگیری حاضر شدند و مصدومان توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه این درگیری منجر به رعب و وحشت شاهدان شده بود تصریح کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری سجاد تحقیقات علمی خود را در حالی آغاز کردند که مصدومان مدعی بودند ضاربان را نمی‌شناسند با این وجود و با اقدام‌های گسترده پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم اصلی این درگیری را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بابیان اینکه تحقیقات پلیس به منظور دستگیری دو همدست این متهم و کشف علت درگیری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی و حال مصدومان مساعد بوده و از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حوادث قطار شهری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند