Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@09:00:39 GMT

سبقتی که جان ستاند/ امداد هوایی به کمک آمد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۶۹۴۰

سبقتی که جان ستاند/ امداد هوایی به کمک آمد

سبقت نادرست خودروی تندر نود از پراید در محور موته به گلپایگان، جان یک نفر را ستاند و شش نفر را راهی بیمارستان های استان اصفهان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، یک دستگاه پراید با یک دستگاه تندر 90 عصر جمعه در محور موته به گلپایگان برخورد کرد  که زا شدت حادثه سبب مرگ یک نفر و مصدوم شدن شش نفر دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«غفور راستین» با بیان اینکه حادثه جمعه ساعت 15:30 درمحور موته به گلپایگان و در دو کیلومتری روستای موته رخ داد و با اشاره به اینکه دو واحد اورژانس 115 و یک واحد هلال احمر به محل حادثه برای امداد رسانی برای هشت حادثه دیده  در سریع ترین زمان ممکن اعزام شدند، گفت: در این حادثه  یک خانم 50 ساله در دم جان سپرد و یک مرد ۳۹ ساله، دو زن ۵۰ و ۵۵ ساله و سه پسر ۳، ۹ و ۱۵ مصدوم شدند که به بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه و گلدیس شاهین شهر انتقال یافتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان، از اعزام امداد هوایی برای این حادثه خبر داد و بیان کرد: سه نفر از آسیب دیدگان این حادثه که خانم ۵۰ ساله و پسرهای ۹ و ۱۵ ساله بودند ساعت 16:38  توسط امداد هوایی از بیمارستان محمد رسول الله (ص) میمه به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.

 

کارشناس پلیس راه موته به گلپایگان، عدم رعایت فاصله عرضی در هنگام سبقت گرفتن خودروی ال 90 از پراید دلیل این برخورد شدید عنوان کرده است./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز نماز جمعه خبرگزاری شبستان اوقات فراغت استان بوشهر خطبه نماز جمعه دهه کرامت بیرجند خطبه های نماز جمعه گلپایگان تصادف رانندگی اورژانس امداد هوایی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت

خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

به گزارش تسنیم، احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم