Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته فنی استقلال همچنین تاکید کرد این تیم باید بهترین امکانات را در اختیار مربی ایتالیایی قرار دهد.

طرفداری- آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی در فصل پیش رو به عنوان سرمربی استقلال روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

به نقل از تسنیم، بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی آبی پوشان در خصوص این انتخاب و اینکه آیا مربی ایتالیایی موفق خواهد شد یا خیر، گفت:

در این مورد باید صبر کرد و زمان نشان می‌دهد که عملکرد استراماچونی در استقلال چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز آشنایی زیادی با سبک مربی و تفکرات این مربی ایتالیایی نداریم اما وقتی یک مربی حتی سه روز هم در باشگاه اینترمیلان مربیگری کرده باشد، قطعا مربی خوبی است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت:

اعتقاد من این است که استقلال باید در فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را جذب کرده و نقاط ضعف خودش را برطرف کند، در ضمن حفظ بازیکنان تاثیرگذار هم بسیار مهم است. استقلال باید یک تیم خوب در اختیار استراماچونی قرار دهد و این مربی نیاز به بازیکنانی باکیفیت دارد، در ضمن باشگاه استقلال باید تا حد امکان مشکلات سخت‌افزاری را هم برطرف کند. امیدوارم برای فصل جدید تیم خوبی بسته شود.

فریبا در خصوص جدایی زودهنگام پیروز قربانی و اینکه گفته می‌شود استراماچونی نیاز به مربی تکنیکال نداشت، تاکید کرد:

نمی‌دانم دلیل جدایی پیروز چه بود که این مربی در فاصله یک روز آمد و جدا شد. قربانی یک مربی جوان است که می توانست در استقلال و در کنار استراماچونی تجربیاتش را بالاتر ببرد. یک یا دو مربی جوان ایرانی که از سرمایه‌های استقلال هستند، باید در کادر فنی این تیم حضور داشته باشند. آینده مربیگری استقلال همین جوان‌ها هستند و قرار نیست استقلال همیشه مربی خارجی داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران