Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هاتگرام و تلگرام طلایی دو نسخه فارسی اپلیکیشن تلگرام، پس از چندین بار مهلت برای آنکه بتوانند مستقل از پیام رسان تلگرام به فعالیت خود ادامه دهند، از شب گذشته از دسترس کاربران خارج شدند.

یکی از مدیران مجموعه ارائه دهنده این پیام رسانها در گفتگو با خبرنگار مهر، دلیل این اتفاق را رعایت قانون با توجه به مهلتی که دستگاه قضائی به این مجموعه داده بود، عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آخرین مهلتی که برای فعالیت دو نسخه فارسی هاتگرام و طلاگرام به ما داده شده بود ۳۱ خرداد ۹۸ بود و ما پس از این تاریخ و بدون هیچگونه تحمیلی، سرور این پیام رسانها را خاموش کردیم.

این مدیر مجموعه ارائه دهنده پیام رسانه‌ای هاتگرام و طلاگرام، با بیان اینکه متعهد به قانون و حفظ حقوق مخاطب هستیم، افزود: به رغم حذف پیام رسانه‌ای هاتگرام و تلگرام طلایی از فروشگاه گوگل، در زمانی که سرورهای هاتگرام خاموش شد ما در حدود ۱۱ میلیون نصب و کاربر فعال داشتیم، اما به لحاظ تعهدی که در کارمان داریم تصمیم گرفتیم این اپلیکیشن‌ها را از دسترس خارج کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال راه اندازی پیام رسان بومی به عنوان جایگزین نسخه‌های تلگرام هستیم، ادامه داد: این پیام رسان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و مردم با توجه به ویژگی‌های آن، حق انتخاب برای استفاده از آن را دارند.

وی گفت: پیام رسان بومی جدید در حد بضاعت ما تولید شده و با امکاناتی که در اختیار داریم تمام تلاشمان این است که کاربران آن را بپسندند. در این زمینه منتظر تأیید نهایی گوگل پلی برای جاگیری این اپلیکیشن در فروشگاه‌های اندروید نیز هستیم.

کد خبر 4647786 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: تلگرام پیام رسان بومی گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم

الحاج ملا محمد حنیف حمزه رئیس عمومی اجرائی برشنا با حافظ محمد امین عمری والی غزنی دیدار و روی پروژه های توسعوی برق رسانی در آن ولایت بحث و تبادل نظر نمودند.

دفتر مطبوعاتی برشنا بانشر این خبر نگاشته است:‌ در این دیدار والی غزنی در رابطه به مشکلات برق رسانی در آن ولایت صحبت نموده پیشنهاداتی را برای فراهم نمودن خدمات برق رسانی برای باشندگان آن ولایت به رئیس عمومی برشنا ارایه نمود.

الحاج ملا محمد حنیف حمزه ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات برای خدمات برق رسانی از سوی والی این ولایت گفت که ما در تمامی ولایت‌ها متعهد به فراهم سازی برق منظم به مشترکین هستیم.

در این دیدار رئیس برشنا جهت حل مشکلات و بهبود روند خدمات رسانی برق هدایاتی را به بخش‌های مربوط ارایه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)