Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حیدر میرزایی گفت: مأمورین یگان امداد شهرستان زاهدان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند که راننده خودرو با بی توجهی به دستور توقف مأمورین متواری و پس از تعقیب و گریز در مسیر زاهدان به میرجاوه خودرو متوقف و در بازدید به عمل آمده مقدار ۲۲ هزار و ۷۴۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی افزود: سوخت های مکشوفه در چندین مخزن جاساز شده بود که پس از دستگیری متهم تحویل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان شد و در همین راستا پرونده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان مورد رسیدگی قرار گرفت که در مرحله اظهار دفاعیات، متهم به انجام تخلف اقرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی تصریح کرد: شعبه رسیدگی کننده بنا بر اظهارات متهم و مستندات موجود در پرونده و نحوه کشف کالا که همراه با اقدام به متواری شدن از سوی متهم بود؛ تخلف را وارد دانست و قاچاقچی سوخت را به ضبط گازوئیل ها و مخازن مکشوفه و پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۶۹ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان سازمان تعزیرات حکومتی قاچاق گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان