Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:22:42 GMT

ایسنا، خبرگزاری جریان ساز استان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۰۴۱۵

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی از رویکرد ایسنا سخن به میان آورد و بیان کرد: شاید برخی مسایل از نگاه برخی رسانه‌ها دور بماند اما خوشبختانه توازن در کار خبرگزاری ایسنا وجود دارد. اخبار تولیدی و جریان ساز در این خبرگزاری قابل توجه بوده و خبرگزاری ایسنای کرمان در برخی مواقع مسیر جریان خبری را در استان شکل داده که از دل آن جریان اتفاقات خوبی در سطح استان کرمان رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر عباس تقی‌زاده ظهر امروز اول تیر ماه در دیدار با خبرنگاران ایسنا، گفت:  ایسنا با انتشار به موقع اخبار از بروز برخی شایعات جلوگیری می‌کند و در استان کرمان شاهد هستیم که خبرگزاری ایسنا همواره جزء اولین خبرگزاری‌های بوده که اخبار را منتشر کرده و حضوری فعالی نیز در شبکه های اجتماعی دارد.

وی از رویکرد ایسنا سخن به میان آورد و بیان کرد: شاید برخی مسایل از نگاه برخی رسانه‌ها دور بماند اما خوشبختانه توازن در کار خبرگزاری ایسنا وجود دارد. اخبار تولیدی و جریان ساز در این خبرگزاری قابل توجه بوده و ایسنای کرمان در برخی مواقع مسیر جریان خبری را در استان شکل داده  که از دل آن جریان اتفاقات خوبی در سطح استان کرمان رقم خورده است.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با مطلوب عنوان کردن اخبار پوششی و تولیدی خبرگزاری ایسنا در استان کرمان تصریح کرد: سوژه‌هایی که ایسنا دنبال کرده، در بین رسانه های استان کمتر به آن پرداخته شده و حتی شاهد بودیم که با ورود ایسنا به موضوع خاصی، مسئولین امر نیز به آن موضوع ورود پیدا کرده و در راستای حل آن گام برداشته اند.

تقی‌زاده در توصیه خود به خبرنگاران این خبرگزاری بر افزایش میزان گزارش‌های تحلیلی مبتنی بر آمارهای واقعی تاکید کرد و گفت: خبرنگاران همواره بی‌طرفانه و با کمترین سوگیری به موضوعات می‌پردازند و با این پرداختن به موضوعات در راستای دغدغه مردم، سبب افزایش و ارتقاء اعتماد عمومی در جامعه خواهد شد زیرا وقتی مردم مشاهده کنند که صدای آنها شنیده می‌شود و رسانه‌ها به به سراغ آنها می‌رود، احساس اعتماد و قدرتمندی بیشتری خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه اقشار آسیب‌پذیر نمی‌دانند چگونه با رسانه ارتباط برقرار کنند، تاکید کرد: مردم با مراجعه خبرنگار به آنها، در آنها احساس قدرتمندی شکل ‌می‌گیرد و اعتماد مردم افزایش پیدا می‌کند و این مورد در سیستم اداری نیاز است و خبرگزاری‌ها می‌توانند صدای مردم باشند و در این مدت عملکرد خبرگزاری ایسنا صدای اقشار مختلف مردم بوده است.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی خطاب به خبرنگاران ایسنا اظهار کرد: گزارشات تحلیلی و انتقادی خود را افزایش دهید زیرا با پوشش ندادن برخی رویدادها و سوژه‌ها، آن موضوعات از بین نخواهد رفت بلکه زمان اصلاح امور را از دست می‌دهیم و شاهدیم که ایسنا مانند چراغی عمل کرده و به این موضوعات می‌پردازد.

وی با انتقاد از برخی پاسخگویی مدیران در سطح کشوری و استانی و با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مدیران پاسخی قانع کننده به سوالات مردم را نمی دهند تصریح کرد: اگر ما به موضوعی نپردازیم منابع خبری خارج از کشور به آن می‌پردازند و این امر باعث تغییر منبع خبری مردم می‌شود که این مهم آسیب‌زا می‌تواند باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز همدردی با دانشجویان آمریکا در حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: در برابر فعالیت های رژیم صهیونیستی، این دانشجویان می ایستند و مقابله می کنند و اینکه این اقدام جهانی شده باید آن را بزرگ دانست.

وی با بیان اینکه روز شوراها روزی برای تبریک نیست بلکه بهانه ای برای این که شان شوراهای شهرها و روستاها یادآوری شوند، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی باید در طول سال جاری و ساری باشد. امروز شورای محلات آغاز به کار می کنند و اقدامات متراکم ستاد مشارکت محله ای قابل تقدیر است.

نادعلی افزود: اعتقاد ما این است که جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات باعث اجرای بهتر امور در این سطح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات