Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن هشدار داد، ارتش یمن سلاح‌ها و گزینه‌هایی دارد که تا کنون استفاده نشده و پاسخ‌های موشکی انجام شده تا کنون چیزی بیشتر از پیام صلح نبوده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (وابسته به انصارالله) اعلام کرد؛ ارتش یمن قادر است ده‌ها موشک و پهپاد را به شکل سازماندهی شده و مرتب در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در صفحه توئیتر خود نوشت: آنچه تا کنون انجام داده‌ایم چیزی بیش از پیام‌های صلح و فشار برای پایان دادن به کشتار ملت مظلوم ما نبود و ما گزینه‌ها و سلاح‌های قویتری داریم (که هنوز استفاده نشده است).

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله در سال ۲۰۱۵ و آغاز جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن اعلام کرد «اگر حمله به یمن متوقف نشود ناچار می‌شویم گزینه‌های استراتژیک خود را اجرایی کنیم». اکنون که جنگ یمن وارد پنجمین سال خود شده، ارتش یمن پاسخ حملات ائتلاف سعودی به فرودگاه صنعا را با حملات متقابل به فرودگاه‌های سعودی می‌دهد.

یگان پهپادی و موشکی یمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف متجاوز، حدود ۱۰ عملیات پهپادی و موشکی علیه فرودگاه‌های سعودی و تأسیسات نفتی این کشور تنها در یک ماه اخیر انجام داده است.

جنگ علیه یمن به فرماندهی عربستان سعودی وارد پنجمین سال خود شده و تا کنون بیش از ۵۰ هزار یمنی در آن کشته و زخمی شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنگ علیه یمن یگان پهپادی و موشکی یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات