Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا مزارعی روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: با تشدید نظارت دستگاه قضائی استان پرونده تخلفات برخی قضات و کارکنان در دستور کار رسیدگی، پیگیری و صدور رأی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی‌های پنهان و نظارت درونی دستگاه قضائی به صورت مستمر در سطح استان و مرکز قوه قضائیه به صورت نا محسوس در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر کاهش ورودی پرونده‌ها بیان کرد: سال گذشته ۱۹۷ هزار و ۵۳۳ فقره پرونده وارد دادسراها و دادگاه‌های عمومی و انقلاب این استان شد.

حجت الاسلام مزارعی یادآور شد: ۱۹۵ هزار پرونده از این تعداد مختومه شد که میانگین رسیدگی هر قاضی افزون بر ۲۵۰ پرونده بوده است.

وی ابراز داشت: میزان ورودی پرونده‌ها در دادسراها و دادگاه‌های عمومی و انقلاب استان در سال گذشته ۱۰ درصد نسبت به سال ۹۶ رشد داشت.

مزارعی یکی از رویکردهای اساسی دستگاه قضائی در استان را مبارزه قاطع و بدون اغماض با فساد در ابعاد گوناگون آن دانست و گفت: البته برای حرکت در این مسیر نیز باید آماده ترکش‌ها و برخی بی مهری‌ها نیز بود.

وی با روایت چگونگی تیراندازی و ترور نافرجام خود در تاریخ ۱۹ دیماه سال گذشته نیز گفت: ۲ تن از متهمان در این راستا دستگیر شده و ۲ نفر دیگر همچنان متواری هستند.

مزارعی گفت که ۲ متهم دستگیر شده نیز به اقدام تیراندازی و قصد ترور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اقرار کرده‌اند و در صحنه بازسازی جرم نیز حاضر شدند.

۳۰۱۶/۳۲۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین بود.

‌رئیس کل جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود رئیس کلی دادگستری سیستان و بلوچستان و دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

 

مراسم تکریم و معارفه فردا یکشنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد