Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‎الاسلام حسینی از برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مشروبات الکلی در استان خبر داد و افزود: در این راستا یک هتل معروف در استان گلستان ۴۰ روز پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت‎الاسلام سید رضا سید حسینی» امروز (شنبه ۱ تیر) در نشست رئیس کل، معاونان و دادستان مرکز استان گلستان با روحانیون شیعه و سنی استان گلستان اظهار کرد: در زمان سیل و بحران ما تلاش کردیم که موضعی را اعلام نکنیم چرا که در بحران نمی‎خواستیم مدیران به بهانه سخت‎گیری وظایف خود را انجام ندهند و در روزهای اولیه اظهار نظری نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: به دلیل شرایط حاکم در استان و برکناری استاندار و بهم‎ریختگی در سیستم مدیریت استان احساس کردیم که نیاز است که تذکر ارائه شود تا دستگاه‎های اجرایی زودتر کارهای لازم را برای کمک به سیل‎زدگان انجام دهند.

 

حجت‎الاسلام حسینی یادآور شد: بر این اساس دو تذکر در زمان سیل دوم از سوی دادستانی اعلام شد و این امر منجر به آن شد که مدیران پرتلاش‎تر در صحنه حاضر شوند و فعالیت‎ها سرعت بیشتری به خود گرفت.

 

وی گفت: در مرحله تحقیقات مقدماتی در موضوع رسیدگی به تخلف‎های سیل اخیر در استان هستیم، بهترین عملکرد را دستگاه قضایی در سیل استان داشت و در زمانی که مدیریت واحدی وجود نداشت و با بحران مدیریت دستگاه‎های اجرایی روبه‎رو شده بودند پای کار بود تا بحران اولیه از بین برود.

 

دادستان مرکز استان گلستان همچین به موضوع سگ‎گردانی اشاره کرد و افزود: نخستین استانی هستم که نسبت به جلوگیری از سگ‎گردانی به دلیل مخل بودن بهداشت عمومی اقدام کردیم و مشکلاتی نیز در این زمینه مثل نگهداری سگ‎های جمع‎‎آوری شده وجود دارد.

 

حجت‎الاسلام حسینی از حمایت دادستانی از گروه‎های آمران معروف خبر داد و افزود: افرادی که تذکر لسانی می‎دهند باید در جامعه افزایش یابد و در مسیرهایی مثل ناهارخوران و الگندره حضور اینگونه افراد نیاز است.

 

وی با بیان اینکه در قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر وجود دارد، افزود: به گروه‎های داوطلب برای تذکر لسانی آموزش‎های لازم داده شده است.

 

دادستان مرکز استان گلستان از تشکیل گشت‎های رضویون خبر داد و گفت:  موضوع گشت رضویون با تفاهم همکاری سه جانبه نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه قضایی امضاء شده است و بسیج گشت‎هایی برای همه امور در طول شب از جمله جولگیری از سرقت‎ها می‎گذارد.

 

حجت‎الاسلام حسینی همچنین از برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مشروبات الکلی در استان خبر داد و افزود: در این راستا یک هتل معروف در استان گلستان 40 روز پلمپ شد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس نماز جمعه شیراز بیرجند خطبه نماز جمعه خراسان جنوبی اوقات فراغت سرو مشروب دادستان مرکز استان گلستان هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم) تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم) چگونه میلیون ها دونات در کارخانه تولید می شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • عکس| بازیگر مشهور هلندی مسلمان شد
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم