Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:42:16 GMT

نگرانی منصوریان از خلف وعده اوساگونا

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۱۷۸۴

نگرانی منصوریان از خلف وعده اوساگونا

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در حاشیه کلاس های پیشرفته مربیگری پیرامون مسائل مختلفی از جمله وضعیت تیم خودش و همچنین تیم ملی امید صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در حاشیه کلاس های مربیگری پرولایسنس که در تهران برگزار می شود، در گفت و گو با ورزش سه اظهار داشت: بسیار کلاس خوبی است. شاید کمی دیر شده بود نسبت به یک سال و نیم پیش، البته استاد کلاس ما فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از فدراسیون فوتبال تشکر کنم چون باید مدرک پرو لایسنس ما تمام می شد. این بالاترین مدرک مربیگری است. بسیار کلاس بانظمی است که طبیعتا وقتی آقای محصص در آن حضور دارد، نظم حرف اول را می زند. ساعت 7 صبح داخل زمین تمرین کارهای عملی را انجام می دهیم و بقیه زمان هم به کارهای تئوری اختصاص دارد. اینکه ما مربیان لیگ برتری و لیگ یک با هم تبادل نظر می کنیم، خیلی خوب است. داریم با بچه ها قول و قرار می گذاریم که فارغ از این کلاس، بعدها همدیگر را ببینیم و نظراتمان را رد و بدل کنیم که به پیشرفت فوتبال کشور کمک شود.

 

سرمربی ذوب آهن در مورد شروع تمرینات تیمش اظهار داشت: از فردا ساعت 19:30 در زمین ملت تمرینات ذوب آهن شروع می شود. من خودم درگیر کلاس ها هستم ولی برنامه را از قبل چیده ایم و تقریبا تا نیم فصل اول نقشه ما مشخص است. اعضای کادر فنی استارت را می زنند و از هفته آینده من هم به آنها اضافه می شوم.

 

منصوریان درباره وضعیت نقل و انتقالاتی ذوب گفت: هنوز دو سه بازیکن فصل قبل ما قرارداد جدید نبسته اند. خدمت آقای آذری و رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره قرار شد که اولویت ما باید حفظ تیم باشد و نیاز به خریدهای زیاد برای فصل جدید نداشته باشیم تا کل جریان بدنسازی تیم هم عوض شود. الان بچه ها درک متقابلی دارند و این کار ما را راحت می کند. اما به هر حال دو سه بازیکن اصلی ما رفته اند و سعی می کنیم بهترین جایگزینی ها را انجام دهیم. داریم به گلر دوم فصل گذشته یعنی محمد باقر صادقی شانس می دهیم که دروازه بان اول باشد. در کنار او یک گلر باتجربه هم جذب می کنیم. انشاالله با معراج که فیکس تیم ملی امید هم هست، ساختار دروازه بانی را حفظ می کنیم.

 

او افزود: ساگونا باشگاه را بلاتکلیف گذاشته و ارقامی که هر روز می دهد، عجیب و متغیر است. در مجموع وظیفه ما این است که سریع جایگزین های خوب بگیریم. اصلا اعتقادی به بریز و بپاش ندارم. باشگاه هم در این حوزه دست من را باز گذاشته و باید امانت دار باشگاه باشم. باید طوری خرید کنیم که فردا به بودجه و وضعیت مالی باشگاه آسیبی وارد نشود. بودجه ما هم انقدر سنگین نیست که بخواهیم دست به خریدهای عجیب و غریب بزنیم.  امیدواریم این یکی دو بازیکن سال گذشته که هنوز تکلیفشان مشخص نیست، اضافه شوند و اگر این اتفاق نیفتد، مجبور هستیم در آن پست ها خرید بکنیم.


منصوریان در خصوص تیم  امید ایران و  سرمربیگری فرهاد مجیدی اظهار داشت: برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می کنم. بالاخره باید یک روزی وارد یکی از صندلی های داغ فدراسیون فوتبال می شد. خودش هم در خصوص هدایت این تیم  ابراز علاقه کرده بود . من اعتقاد دارم که باید به او کمک  شود البته از حمایت دوست بسیار خوبم حمید استیلی برخوردار است.

 

وی در ادامه گفت: باید همان طور که گفتم به فرهاد کمک شود و نرویم به سمت اینکه یک استعداد  را بسوزانیم. به هر حال  با ورود به این عرصه یک ریسک بزرگ  کرده است و این را هم در نظر داشته باشیم که  آتش فوتبال هم یک اتش تندی است. یک روز برای تو هورا می کشند و روز دیگر از این هورا ها خبری نیست. باید خیلی  محکم و با صلابت عمل کند و دانش علمی خود را بالا ببرد. من  معتقدم قطع به یقین  او می تواند و استعداد بسیار بکر و خوبی است ولی باید همه به او کمک کنند. تا از این مقطع بسیار سخت عبور کند. من از همین جا به صورت ویژه به او تبریک می گویم و خیلی هم او را دوست دارم.

 

علیرضا منصوریان (سرمربی) کریستین اوساگوآنا ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها علیرضا منصوریان سرمربی کریستین اوساگوآنا ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست