Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

چه کسی دستور شلیک به «پهپاد آمریکایی» را صادر کرد؟
طبیعی است که با مشخص شدن هویت آمریکایی پهپاد متجاوز اولین سوالات و ملاحضات این باشد که دستور مهم و حساس شلیک به این پهپاد را با توجه به تبعات امنیتی و سیاسی آن چه کسی صادر کرده است؟

عجیب‌ترین رسوم کشور‌های جهان که مغزتان از شنیدشان سوت می‌کشد!
رسوم خاصی در برخی کشورها وجود دارد که برای بقیه‌ی مردم دنیا عجیب و غیر قابل درک به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام عجیب یک راهب برای نزدیک شدن به خداوند
هر فرد برای نزدیک شدن به خداوند روشی خاص دارد، یک نفر انفاق می‌کند، یک نفر به یتیمان کمک می‌کند و بعضی‌ها هم مثل سنت سیمون عجیب‌ترین روش ممکن را انتخاب می‌کنند.

پشت پرده ادعاهای ضدونقیض دو برادر درباره انتخابات ۸۸ / محمد یا محمدرضا؛ کدامیک از برادران خاتمی دروغ می‌گوید؟ + فیلم
امکان ندارد که هم محمد خاتمی راست بگوید و اعلام کند که تقلب نشده است و هم محمدرضا خاتمی راست بگوید و اعلام کند که ۸ میلیون تقلب شده است، بالأخره ادعای یکی از دو برادر دروغ است.

قالیباف کاندیدای انتخابات مجلس می‌شود؟
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: بعید است که قالیباف قصد ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشته باشد.

این طناب پوسیده است!
یادداشتی به قلم مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره اعتماد بی‌اساس عربستان به آمریکا و ماجرای شکار پهپاد گلوبال هاوک را از نظر می‌گذرانید.

سکوت عجیب سلبریتی‌ها در برابر شکار پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی!
سلبریتی‌هایی که از تابعیت ایرانی فرزندان خود شرم دارند و برای زایمان به آمریکا و کانادا و آلمان و... می‌روند، نباید انتظار خوشحال شدن بابت حماسه‌های ملی را داشت.

توصیه‌های ژنرال آمریکایی به ترامپ پس از ماجرای سقوط پهپاد/ مسیر را درباره ایران اشتباه رفتیم/ باید بپذیریم که مقابل این کشور شکست خوردیم
دریادار بازنشسته آمریکا با انتقاد از سیاست ترامپ در مقابل ایران، پیامد‌های سقوط پهپاد آمریکایی بدست نظامیان ایران را مورد بررسی قرار داده است.

افشاگری یک نماینده مجلس درباره ورود پول‌های کثیف به انتخابات مجلس
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وجود پول‌های کثیف در در عرصه انتخابات، جزئیاتی از برخی موارد این نوع پول‌ها در انتخابات مجالس دهم و یازدهم را تشریح کرد.

بلاهایی که عربستان و امارات ناآگاهانه با تحریک آمریکا علیه ایران بر سر خود می‌آورند
اگرچه عربستان و امارات در افزایش تنش میان ایران و آمریکا در سال‌های اخیر نقش مهمی ایفا کرده‌اند اما بدون شک این دو کشور از اقدام خود تأثیرات مخربی می‌‏پذیرند.

انتهای پیام/

پربازدیدهای وبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پربازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «هلال» و دنیایی که از خرده فرهنگ می‌سازد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • تصاویر جدید از محمد خاتمی و وضعیت جسمانی‌اش