Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه سهیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور نابینایان و کم‌بینایان اظهار داشت: در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور نابینایان و کم‌بینایان که در استان کردستان برگزار شد دوندگان همدانی موفق به کسب ۷ مدال طلا شدند.

وی افزود: در این رقابت‌ها مهرداد نجفی، علی ملکی، مهدی سیاری، محمدرضا اقبالی، سجاد خدایاری و ایمان طالبی به مربیگری حمید اسلامی ۷ مدال طلای ارزشمند کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان با اشاره به نتایج تیم بانوان همدان گفت: در رقابت‌های بانوان تنها با ۳ ورزشکار به مربیگری سهیلا مرادی و سرپرستی اکرم ساسان پور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم که موفق به کسب ۳ جایگاه نخست شدیم.

سهیلی خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار همدان نیز در رشته‌های پرش طول، ۲۰۰ متر و پرتاب وزنه به سه مقام نخست دست یافتند.

وی با اشاره به آغاز استعدادیابی در تابستان بیان کرد: طی فراخوانی اعلام می‌کنیم تمام کسانی که مشکل ضعف بینایی و کم‌بینایی دارند از سن ۷ تا ۳۰ سالگی به هیئت ما مراجعه و زیر نظر مربیان استعدادیاب در سالن ورزشی فعالیت کنند.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان عنوان کرد: بسیاری از خانواده‌ها که فرزندانشان با مشکل بینایی مواجه اند نمی‌دانند چنین هیئت ورزشی وجود دارد و هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان همدان در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی و هیئت‌ها در استان همدان مظلوم واقع‌شده است.

سهیلی با اشاره به لزوم معرفی این هیئت ورزشی گفت: درخواست داریم نگاه مسئولان، رسانه‌ها و مطبوعات به این هیئت ورزشی بیشتر شود.

کد خبر 4648034

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان و کم بینایان اداره کل ورزش و جوانان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روز‌های سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت‌ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید