Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@04:34:23 GMT

شروع تمرینات پارس جنوبی برای فصل جدید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۲۹۸۱

شروع تمرینات پارس جنوبی برای فصل جدید

خبرگزاری میزان- تمرینات پارس جنوبی جم برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر از امروز (شنبه) آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم، تمرینات پارس جنوبی جم برای استارت مقتدرانه نوزدهمین دوره لیگ برتر از امروز زیر نظر فراز کمالوند شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمرین امروز پارس جنوبی بازیکنانی که به تازگی قرارداد خود را امضا یا تمدید کرده‌اند و نفراتی که با باشگاه قرارداد داشتند حضور یافتند و زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارس جنوبی جم لیگ برتر لیگ برتر فوتبال فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک