Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تیم استرالیا خوب بازی کرد، اما این ایران بود که کنترل بازی را در دست داشت، به بازی مقابل تیم ملی فرانسه اشاره کرد و گفت: بازی فردا یک بازی سختی است که امیدواریم با حمایت و تشویق دوباره تماشاگران بتوانیم سه امتیاز دیگر کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سبلان‌ما، ایگور کولاکووچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تماشاگران هم در ارومیه و هم در اردبیل خوب حمایت کردند، گفت: پیروزی دیروز مقابل پرتغال را مدیون تماشاگران اردبیلی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران امروز نیز بازی خوبی را در حضور تماشاگران به نمایش گذاشت. سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه سخنان خود به بازی فردا مقابل فرانسه نیز اشاره کرد و گفت: بازی فردا یک بازی سختی برای تیم ملی ایران است که امیدواریم با حمایت و تشویق دوباره تماشاگران بتوانیم سه امتیاز دیگر کسب کنیم.   وی به بازی مقابل استرالیا نیز اشاره کرد و گفت: امروز تیم استرالیا هم خوب بودند اما بچه های ما کنترل کامل بازی را دست داشتند تا در نهایت توانستند سه امتیاز بازی را بگیرند   کولاکووچ به ترکیب دو تیم پرتغال و استرالیا مقابل ایران نیز اشاره کرد و گفت: هم استرالیا و هم پرتغال از بازبکنانی استفاده کردند که قبلا استفاده نکرده بودند و این تغییرات مکرر داخل تیم ها موجب تغییر در سیستم و نوع سبک بازی ها می شود که ناگزیر ما نیز  باید به این نوع تغییرات توجه کنیم. سرمربی تیم ملی ایران در پایان سخنان خود به مصدومیت معنوی نژاد نیز اشاره کرد و گفت: معنوی نژاد در مقابل با ژاپن مصدوم شده بود اما خوشبختانه به تیم برگشته و رفته رفته در حال رسیدن به شرایط آرمانی است.   انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ آسیا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کنند. ایران در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهند کرد.

این مسابقه به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.

کد خبر 6088929

دیگر خبرها

  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است