Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: مسئول بازرسی پلیس راه استان بوشهر گفت: حادثه درگیری در پلیس راه خورموج در دست بررسی است.

در پی بروز یک درگیری بین یکی از شهروندان و ماموران پلیس راه خورموج شهرستان دشتی، موضوع توسط مسئولان شهرستان دشتی و نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گرفت.

در همین راستا فرماندار شهرستان دشتی به اتفاق مسئول بازرسی پلیس راه استان بوشهر از نزدیک درگیری امروز در پلیس راه خورموج بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بازرسی پلیس راه استان بوشهر شنبه‌شب در این نشست گفت: موضوع درگیری در دست بررسی است و مطالبی که در فضای مجازی نوشته شده واقعیت ندارد.

سرهنگ قنبری اضافه کرد: بعد از بازبینی کامل فیلم طبق قانون با متخلفین برخورد می‌شود.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: ماجرای فیلم راننده و پلیس راهور شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟