Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه از قدیم‌الایام مهد جوانمردی بوده است. کرمانشاهیان بااصالت راضی به رنج همنوعان خود نمیشوند‌‌.

وی گفت : در زلزله آبان ۹۶، اهالی شهر کرمانشاه پیش و بیش از تمام مردم کشور به کمک زلزله‌زدگان شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مردم همان مردم هستند.

بازوند افزود : فشارهای اقتصادی حریف روحیه جوانمردی کرمانشاهیان نمیشود. از عموم مردم باشرافت استان خواهش میکنم کسانی که ملک و منزلی برای اجاره دارند، رعایت حال مستاجرین را بکنند و آنها را چون خانواده خود بدانند تا تصویری چشم‌نواز از معرفت کرمانشاهی را برای دیگر استانها به نمایش بگذاریم و الگویی از همدلی برای کشور باشیم. عمیقا باور دارم که ظرفیت این بزرگمنشی در میان مردم استان وجود دارد.

 صادقی دادستان کرمانشاه گفت : دلالان و بنگاههای سودجو که بازار مسکن را مشوش کنند منتظر سخت ترین برخوردهای قضایی باشند‌. مجموعه قضایی با تمام ابزارهای ممکن در کنار مردم ایستاده اند.‌ واحدهای سودجو پلمپ و خلع مجوز میشوند‌.

 سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : مستاجرین عمدتا از اقشار آسیب پذیر هستند. اعضای شوراهای شهر از سرمایه اجتماعی خود استفاده کنند و از رای‌دهندگان و حامیان خود بخواهند که در رهن و اجاره واحدهای مسکونی، رعایت انصاف و فتوت را مدنظر قرار دهند. شهرداری مشوقهایی از قبیل تخفیف یا بخشودگی تخلفات برای مالکان واحدهای خالی که قیمتهای منطقی برای رهن و اجاره واحدهای خود تعیین کنند، در نظر بگیرند.

فضل‌اله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : دست صاحبخانه‌های خوش‌انصافی که رعایت حال مستاجرین را بکنند میبوسم. عبور از این روزهای سخت و دشوار با کمک مردم عزیز میسر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

کرمانشاهیان بااصالت راضی به رنج همنوعان خود نمیشوند‌‌

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس/ مشکلات سامانه خودنویس رفع می‌شود
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • رشد ۴۱ درصدی قراردادهای ثبت شده در سامانه «خودنویس»
  • رشد ۴۱ درصدی قراردادهای ثبت شده در سامانه خودنویس
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند