Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:45:35 GMT

کشف 2 کیلوگرم موادمخدر

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۵۳۲۹

کشف 2 کیلوگرم موادمخدر

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ " عبدالعلی شعبانی " با اعلام این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شفت در پی دریافت خبری از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ماموران انتظامی مخفیگاه متهم را که فردی سابقه دار بود و با همدستی پدرش اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می‌کرد شناسائی و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ شعبانی در ادامه گفت: در بازرسی از این مکان 2 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از متهمان دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: تلاش برای دستگیری متهم دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر دستور کار پلیس فرمانده انتظامی شهرستان ماموران پلیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه