Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی با موضوع ساخت و تامین یکصد هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم این تفاهم‌نامه را در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و همچنین سیاست‌های حمایتی دولت و اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید و اشتغال برشمرد و گفت: تمامی کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و سازمان ها موسسات و شرکت‌های وابسته به نیروهای مسلح شامل این تفاهمنامه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدت زمان اجرای این پروژه از سوی وزارت راه را سه سال اعلام کرد و گفت: با توافق طرفین مدت قابل تمدید خواهد بود.

بر اساس این توافق، توافقنامه شناسایی و معرفی کارکنان و بازنشستگان فاقد مسکن واجد شرایط به وزارت راه به عهده وزارت خانه دفاع و همچنین از ظرفیت‌های قرارگاه‌های سازندگی و شرکت های نیروهای مسلح و پیمانکاران دارای صلاحیت جهت مشارکت و ساخت به کار گرفته خواهد شد.

در این تفاهم‌نامه مقرر شد تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت استفاده از منابع مالی در اختیار نیروهای مسلح و سازندگان و سرمایه‌گذاران ایجاد خط اعتباری به منظور روش‌های تأمین منابع مالی این پروژه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین به متقاضیان قمی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین در سفر رئیس جمهور به متقاضیان واگذار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسین زنجیرانی فراهانی اظهار داشت: دور دوم سفر رییس جمهور به استان قم پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه انجام می شود که مجموعه دستگاه عضو شورای هماهنگی استان آمادگی خود را برای برگزاری مراسم ها از جمله افتتاحیه و بازدید ها اعلام می کند.

وی افزود: در جریان این سفر که مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز حضور دارد محور بزرگراهی قم- کهک به طول 17 کیلومتر به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

زنجیرانی گفت: واگذاری 7256 واحد مسکونی و قطعه زمین و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهرک پرنیان قم از دیگر برنامه های این اداره کل خواهد بود.

وی به واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و توضیح داد: یک هزار قطعه زمین ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد: میز خدمت پاسخگویی به درخواست ها، سوالات و ابهامات همشهریان قمی در حوزه های ماموریتی و وظایف وزارت راه و شهرسازی از روز چهارشنبه در باغ موزه دفاع مقدس قم واقع در میدان مفید دایر خواهد بود.

وی افزود: مردم می توانند از ساعت هشت الی 18 در روزهای چهارشنبه تا جمعه در این مکان حضور یابند تا بتوانند بی واسطه با مسئولین ارشد وزارت راه و شهرسازی و معاونین وزیر به گفتگو بپردازند و مشکلات خود را در این حوزه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح و تحویل ۷۲۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در قم
  • واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین به متقاضیان قمی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد