Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:30:33 GMT

۱۶ هزار بسته آدامس قاچاق در بوکان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۶۳۱۵

۱۶ هزار بسته آدامس قاچاق در بوکان کشف شد

سرهنگ مجید محبعلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران انتظامی این شهرستان، این محموله را حین کنترل خودروهای عبوری از محور سقز - بوکان، از این وانت پیکان کشف کردند.

وی ادامه داد: در بازدید انجام شده از این خودرو علاوه بر آدامس، ۶۸۰ قوطی آبمیوه، ۲۷۰ کیلوگرم زغال، ۳۶۰ بطری آب‌لیمو و ۲۸ کیلو نبات خارجی نیز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: در یک عملیات جداگانه دیگر در ایستگاه بازرسی شهید رجایی همین محور نیز از یک دستگاه خودرو سواری، پنج دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ محبعلی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۳۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ۲ نفر متهم نیز در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا، بوکان یکی از مناطق نزدیک به مرز بوده و هرساله مقادیر زیادی انواع کالاهای خارجی از این شهر به مناطق عمقی کشور قاچاق می‌شود.

۷۵۱۰‌/‌۶۱۸۵/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد گفت: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق،سرهنگ علی ربیعی در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ظرفیت‌ های انسانی عظیمی در جبهه فرهنگی وجود دارد، اظهارداشت: امروز شاهد یک حرکت بزرگ در ساختار سازی جبهه فرهنگی هستیم.

وی افزود: با توجه به توسعه ظرفیت‌ های انسانی در کشور، نیاز جدی به الگوهای هم افزایی داریم.

سرهنگ ربیعی با تاکید بر اینکه میدان جنگ امروز، عرصه فرهنگی است، اذعان کرد: فرهنگ، تنها عرصه‌ ای است که دشمن به آن امید بسته و با تمام توان در آن عرصه به جنگ با ما وارد شده است.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد با بیان اینکه این جنگ کاملاً ادراکی و شناختی است، افزود: میدان جنگ فرهنگی، اذهان، اعتقادات، باورها و اخلاق و رفتار نسل جوان ما است.

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: به‌ فضل الهی در انقلاب اسلامی، با توکل به خدا و اراده مستحکم مردم و نخبگان جامعه، توانسته‌ ایم در عرصه‌ های مختلف بر دشمن چیره شویم.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است