Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع اعلام کرد که تا پایان دولت طرح ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح را به پایان می‌رسانیم. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم امضا تفاهم همکاری ساخت 100 هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و شهرسازی و وزات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما در این توافق نامه کارگروه مشترکی را میان دو وزارتخانه پیش‌بینی کردیم تا نیازمندی‌ها را برسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اگر بتوانیم از امکانات و مقدورات دو وزارت خانه استفاده کنیم، می‌توانیم بخش اعظمی از نیاز در این بخش را تامین کنیم.

وزارت راه 100 هزار مسکن برای نیروهای مسلح می سازدامضای تفاهمنامه ساخت 100 هزار مسکن بین وزرای راه و دفاع

وی افزود: تامین مسکن نیروهای مسلح یک کار جاری است و این 100 هزار واحد به اقدامات مسکن‌سازی نیروهای مسلح اضافه می‌شود. قرار است این 100 هزار واحد مسکونی را در ظرف 2 سال باقی مانده دولت انجام دهیم. اراده جدی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی و بانک‌ها برای تحقق این تفاهم‌نامه وجود دارد. 

وزیر دفاع گفت: در نیروهای مسلح طرح گسترده‌تری در قالب طرح حکمت وجود دارد که بر اساس آن کارکنان با 15 سال خدمت صاحب خانه شوند البته عقب ماندگی‌هایی وجود دارد که باید جبران شود.

وی افزود: نیروهای مسلح زحمت‌کش‌ترین قشر جامعه هستند که بخشی از مهمترین کارها یعنی تامین مرزها و حراست از مرزها در صعب العبورترین مناطق برعهده آنان است. گاهاً چندین ماه در مرزها باقی می‌مانند و وزارت دفاع هم وظیفه دارد که بخشی از نیازهای آنها را تامین کند، البته بخش اعظمی از منابع مالی را خود نیروها تامین می‌کنند. اگر نگاه واقع بینانه‌ای به خطراتی که متوجه نیروهای مسلح است، صورت بگیرد همه خوشحال خواهند شد.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سرتیپ حاتمی وزارت دفاع ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرتیپ حاتمی وزارت دفاع ایران سرتیپ حاتمی وزارت دفاع ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش