Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان، مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال 5 نفره ایران با حضور 15 ورزشکار نابینا زیر نظر 4 عضو کادر فنی تیم ملی از اول تیر آغاز و تا 9 تیر ادامه خواهد داشت.این اردو‌ها با هدف آمادگی بیشتر و استعدادیابی بازیکنان جوان تا شروع رقابت‌های آسیا در چندین مرحله برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان اردوهای آماده‌سازی در نهایت ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص خواهد شد.

امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر، صادق رحیمی قصر، محمدرضا مهنی نسب، کامبیز محکم، حسین رجب پور، احمدرضا شاه حسینی، حجت اله مزارعی، سامان اجرت دست، علیرضا بخت، مرتضی کریمی، رسول باصری، حمید صادقی، میلاد حضرتی و میرمهرداد پورپیرمعصوم فوتبالیست‌های دعوت شده نابینا به اولین مرحله اردوی اعزامی به رقابت‌های آسیایی تایلند که کسب سهمیه پارالمپیک 2020 ژاپن است، هستند، که زیر نظر جواد فلفلی، سرمربی تیم ملی تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

امیرحمزه زارع، محمدرضا شاددل و حسین آصفی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند و تیم ملی فوتبال نابینایان را هدایت و رهبری خواهند کرد.محمدرضا هاشمی نژاد سرپرستی تیم را عهده دار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون نابینایان و کم بینایان تیم ملی فوتبال 5 نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران