Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسابقات هندبال قهرمانی نونهالان چهارمحال و بختیاری با حضور ۱۳۰ ورزشکار، مربی، سرپرست و داور از سراسر استان، در سالن عفاف آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرکرد برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم هندبال بروجن قهرمان شد و تیم‌های فرخشهر، هفشجان، شهرکرد، نافچ و چلیچه نیز به ترتیب دوم تا ششم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صبا شیخی از هفشجان به عنوان بهترین بازیکن، زینب رحیمی از بروجن بهترین دروازه بان، آیدا طاهریان از فرخشهر با اخلاق‌ترین بازیکن، تیم بروجن بهترین خط حمله، تیم فرخشهر بهترین دفاع و پریسا علیپور از هفشجان به عنوان بهترین مربی این رقابت‌ها معرفی گردیدند.

انتهای پیام/ز

معرفی برترین‌های مسابقات هندبال چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۱ با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بروجن موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف خودروی سرقتی پراید در شهرکرد

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد