Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@03:53:52 GMT

مرهم خیال بر زخم واقعیت

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۶۸۵۱

مرهم خیال بر زخم واقعیت

تنفس دراماتیک آدم ها

نفس‌های نامتعادل دراماتیک

محوریت اصلی این انیمیشن، بر خلاف تمام تصاویر فانتزی‌اش، جنگ است. جنگ، وضعیتی است که همه‌ی آدم‌ها در همه جای دنیا، آن را تجربه کرده‌اند. خواه مانند بمباران ژاپن باشد که میازاکی از آن متأثر شده، خواه جنگ عاطفی میان دو رقیب عشقی باشد. تمام ابعاد جنگ در این فیلم قابل لمس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اگر هاول جادوگر نبود و یا اصلاً این فیلم، با خیال آمیخته نشده بود، پیام آن آنقدر تلخ و غیر قابل تحمل می‌شد که دل بیننده به آشوب می‌افتاد و آرزو می‌کرد قهرمان قصه، یعنی هاول، هرچه زودتر در آن جنگ کشته شود.

قلعه متحرک هاول، در کنار آنکه تلاش می‌کند ویرانگری‌های یک جنگ را نشان دهد، مرهم این ویرانگری را هم به تصویر می‌کشد. اگر سوفی و عشق او به هاول نبود، اگر هاول بر خلاف آنچه همه درباره‌اش میگویند، اینقدر احساساتی و بیزار از جنگ نبود، تماشاگر هرگز نمی‌توانست با تماشای یک انیمیشن، تمام زندگی خودش را هم مرور کند و لذت تمام شدن رنج‌هایش را به خاطر بیاورد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انیمیشن سینما پرداز فیلم فیلم درام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رعنا آزادی ور سال ۱۴۰۰ در مقابل دوربین محمدحسین مهدویان قرار گرفت تا نقش سمیرا بخشی را در سریال زخم کاری ایفا کند. او اکنون ۴۱ ساله است و در ادامه تصاویری از تغییر چهره و تیپ او را بعد سه سال از ایفای نقش سمیرا می بینید.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899974

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • تفال به حافظ شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ خیال روی تو در هر طریق همره ماست...
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس