Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در این جلسه گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات و ضرورت اصلاح نقطه پرتصادف مقابل پادگان مهندسی بروجرد، انتخاب پیمانکار قوی و تسریع در اجرای پروژه زیرگذر در اولویت قرار گیرد. وی با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و خدمت رسان در سیل اخیر اظهار کرد: دستگاه ها همانطور که در سیل لباس خدمت به تن کردند و موفق شدند، در اجرای پروژه مهم و حیاتی زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد نیز با همان روحیه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویب ساخت زیرگذر پادگان مهندسی از سال گذشته عارف امرایی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به تردد روزانه ۳۰ هزار وسیله نقلیه در لاین رفت و برگشت این نقطه، پروژه ساخت زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد از سال گذشته به درخواست فرماندهی پادگان و فرمانداری بروجرد مصوب شد که به دلایلی عملیات اجرایی آن به تاخیر افتاد. وی افزود: بنا به ضرورت تسریع در اجرایی شدن این پروژه، هفته گذشته به درخواست فرماندار شهرستان جلسه ای برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد که به دلیل تسریع در روند کار موضوع در دستور کار کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان قرار گرفت و در حال حاضر برآورد اعتبار و مستندات ترک تشریفات پروژه توسط راهداری آماده گردیده است و به زودی با اعمال اصلاحات لازم در طرح و انتخاب پیمانکار اجرایی خواهد شد. آمار بالایی از تصادفات امیر محمد مرادی فرمانده پادگان مهندسی بروجرد نیز گفت: ۴۰۰خانوار ساکن در خانه های سازمانی، دو هزار نفر پرسنل کادری و دانش آموزان روستاهای اطراف از مقابل پادگان مهندسی بروجرد تردد می‌کنند که آمار بالایی از تصادفات را در این نقطه شاهد هستیم. وی نسبت به تعامل همه‌جانبه در اجرای پروژه زیرگذر پادگان مهندسی بروجرد قول مساعد داد و گفت: با تمام امکانات و ماشین‌آلات سنگین و بدون محدودیت در کنار مجری پروژه خواهیم بود. در این جلسه که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، فرماندار بروجرد، دبیر شورای ترافیک استان و سایر دستگاه های عضو کمیسیون نیز حضور داشتند. ۴۶ کد خبر 1272756

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایمنی راه ها ترافیک جاده ها جاده استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به منظور آشنایی با مناسک حج همایشی امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در بروجرد برگزار شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر در قالب ۸ کاروان از لرستان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سیدحمید مصطفایی افزود: از شهرستان بروجرد نیز امسال ۳۲۰ نفر در قالب دو کاروان به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد