Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:38:14 GMT

۷ مغازه شهربازی پارک ملت سنندج تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۵۷۷۹۱

۷ مغازه شهربازی پارک ملت سنندج تخریب شد

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج از تخریب هفت مغازه شهربازی پارک ملت خبر داد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آرش اسماعیل‌نسب صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از تخریب هفت مغازه شهربازی پارک ملت سنندج خبر داد و اظهار داشت: براساس توافق با مالکان و با هدف توسعه مساحت شهر بازی روباز این مغازه‌ها تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تخریب این مغازه‌ها فضای 3 هزار متری شهربازی به 7 هزار متر ارتقاء یافته و با عقب‌نشینی، این مغازه‌ها در سمت دیگر شهربازی احداث خواهند شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج با بیان اینکه احداث اماکن تفریحی و ورزشی همچون شهربازی از مطالبات به‌حق شهروندان از مدیران شهرداری است، تصریح کرد: شهربازی روباز پارک ملت چند سالی به‌علث غیراستاندارد بودن وسایل بازی آن پلمپ شده بود اما در سال گذشته سرمایه‌گذار بومی با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد تومانی انتخاب و عملیات احداث این پروژه آغاز شد.

900 ویلا در چهارمحال و بختیاری تخریب شدتخریب در انتظار بناهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌های شهر گرگان131 مورد ساخت و ساز غیرقانونی در اراضی ملی اردبیل تخریب شد

وی ادامه داد: در راستای احداث شهربازی روباز پارک ملت تاکنون عملیات خاکبرداری، دیوار چینی و احداث دیوار حائل این پروژه  انجام شده است.

اسماعیل‌نسب گفت: سرمایه‌گذار این پروژه با دقت و رعایت کامل قوانین استاندارد در حال احداث شهربازی رو باز پارک ملت است و به‌زودی عملیات نصب فونداسیون هم آغاز می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار این مجموعه با سازندگان وسایل بازی قرارداد عقد کرده و پس از انجام عملیات عمرانی نسبت به نصب آن اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۵۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه‌راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته بیشتر اقدامات که از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان تعریف شده بود، توسط شهرداری انجام شد؛ در این راستا ۹۵ درصد از بودجه مصوب منجر به اقدامات عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری در منطقه ۵ شهرداری شده است.

وی افزود: بودجه سال جاری ۱,۸۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته و در این راستا اقداماتی در حوزه طراحی در دستور کار شهرداری گرفته شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی پروژه پارک مشاهیر شهر اصفهان در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار آغاز شده است، همچنین پروژه توسعه فضای سبز شامل پارک بیشه خزایی (پارک سه راه نظر) و مرکز محله حسین آباد در دستور کار قرار دارد.

کارگر اظهار کرد: در این زمینه همچنین پروژه رفع گلوگاه‌ها، آزادسازی‌ها و اقدامات مربوطه انجام خواهد شد.

کد خبر 748495

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟